اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

اجرای طرح کتابخانه محلی در دهدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از اجرای طرح کتابخانه محلی در دهدشت خبر داد و گفت: با پخش کتاب‌های مختلف و کاربردی در محلات و برگزاری مسابقات کتابخوانی به پیشبرد مطالعه در خانواده کمک خواهد شد.

اجرای طرح کتابخانه محلی در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی پیش از ظهر امروز در کمیته فرهنگ مطالعه این شهرستان اظهار کرد: گسترش فرهنگ مطالعه نیازمند کارهای اساسی است.

فرماندار کهگیلویه افزود: برای اثرگذاری بیشتر مطالعه باید بدانیم چه مطلبی و با چه محتوایی می‌خوانیم و سعی کنیم با یادگیری و تکنیک‌های مطالعه سرعت و کیفیت مطالعه را افزایش دهیم.

این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: باز خورد مطالعه مفید را در افزایش توانمندی در حوزه‌های مختلف به عینه خواهیم دید.

رضایی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که زنان نقش موثری در جامعه دارند، ابراز داشت: برای باسوادی و ارتقای سطح فرهنگ جامعه، زنان باید با سواد شوند چرا که شعاع تاثیرگزاری زنان بسیار وسیع‌تر از مردان است.

وی اضافه کرد: در کارهای فرهنگی بستر و محیط اصلی خانواده بوده و در برنامه‌ریزی‌ها این اصل باید لحاظ شود.

فرماندار کهگیلویه خبر از اجرای طرح کتابخانه محلی در شهر دهدشت داد و افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری و کتابخانه عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، این طرح به زودی و با کیفیت خوب اجرا شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با پخش کتاب‌های مختلف و کاربردی در محلات و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی به پیشبرد امر مطالعه در بین خانواده‌ها و به ویژه بانوان کمک خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه یادآور شد: این طرح را با توجه به نیاز به اطلاع‌رسانی و بالا بردن سطح آگاهی به خصوص در بانوان خانه دار مطرح کردیم و به زودی به اجرا درخواهد آمد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به تجهیز 35 اداره شهر دهدشت به کتابخانه باز خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد که فضای پارک شهر را نیز به کتاب خانه باز مجهز کنیم.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: برای فرهنگ سازی باید به ترویج مطالعه بپردازیم و سطح مطالعه در جامعه را بالا ببریم که هر چه در این مورد کار انجام دهیم، باز جای کار بیشتر دارد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول