اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا اطلاع ثانوی

علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی اجازه پرواز ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: با دستور مقامات سیاسی و امنیتی استان اصفهان، تا چند وقت آینده و تا اطلاع بعدی، علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی اجازه پرواز ندارند.

علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی اجازه پرواز ندارند
سیداحمد عطایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به زودی آرم و گواهینامه‌های مرتبط به ورزش‌های هوایی استان اصفهان تغییر می‌کند و افرادی که بدون مجوز‌های لازم به امر آموزش ورزش‌های هوایی می‌پردازند، باید پاسخگو باشند.
وی که مسئولیت انجمن ورزش‌های هوایی استان اصفهان را نیز برعهده دارد، تاکید کرد: افرادی که بدون مجوز‌های لازم به آموزش ورزش‌های هوایی می‌پردازند، به یاد داشته باشند برای صدور گواهینامه‌های لازم، نیاز به رد شدن از صافی انجمن ورزش‌های هوایی استان اصفهان دارند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به مشکلات این هیئت کرد و افزود: بیشتر کمیته‌های زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی نیاز به سالن و فعالیت سایر رشته‌‌ها باید در زمین چمن انجام شود که در هر دو صورت هیئت استان با نبود مکان مناسب ورزشی رو به ‌رو است.
وی بیان داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حال حاضر مشغول توسعه املاک و ساختمان‌های ورزشی است که البته قول‌هایی نیز از سوی اداره‌کل مبنی بر در اختیار دادن زمین مناسب با اهداف هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به این هیئت داده شده است.
عطایی افزود: هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بدون زمین، پایگاهی برای رسیدن به اهداف والای خود، با وجود این همه استعداد‌های بالقوه استان اصفهان ندارد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول