اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج تاکید کرد

ضرورت برقراری عدالت در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر سنندج بر لزوم برقراری عدالت و یگانگی بین افراد فقیر و غنی در سطح جامعه تاکید کرد و خواستار توجه مسئولان به این مهم شد.

ضرورت برقراری عدالت در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در سنندج اظهارداشت: کمک افراد توانمند به افراد ندار و فقیر امری ضروری است و خداوند بر این موضوع تاکید فراوان دارد و فرموده است اگر انسان‌ها به همدیگر کمک کنند موجبات سعادت خود را به وجود آورده‌اند.
وی افزود: همه انسان‌ها با هم برابرند و هیچ انسانی بر دیگری برتری ندارد لذا باید به شخصیت و جایگاه همدیگر احترام گذاشت و همدیگر را تحقیر نکرد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند انسان‌ها را از لحاظ شخصیت و احساسات هم‌تراز آفریده است از این رو هیچ انسانی بر دیگری ارجحیت ندارد.
امام جمعه شهر سنندج بیان داشت: خداوند پیامبر اکرم (ص) را برای همه انسان‌ها مبعوث کرد تا همه افراد را با هر ن‍ژاد و قومی که دارند به راه راست هدایت کند و در این راستا هیچ تبعیضی برای هیچ انسانی قائل نشده است.
ماموستا مجتهدی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران عدل را بین مردم این مرز و بوم برقرار کرده و تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در همین راستا شکل گرفته است.
وی با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند این نهاد مقدس یادآور شد: همه مسئولان نظام باید برای ارتقای جایگاه این نهاد تلاش کنند.
وی پرداخت زکات توسط مردم را امری مهم در راستای کمک و حمایت از محرومان ذکر کرد و گفت: مردم کردستان در این زمینه همیشه پیش‌قدم بوده‌اند که قابل تحسین است.
امام جمعه شهرستان سنندج در پایان سخنان خود از کردستانی‌ها به عنوان مرزداران غیور نام برد و گفت: این مردم منویات مقام معظم رهبر را اجرا می‌کنند و حاضرند از جان و مال خود برای توسعه، آبادانی و پیشرفت جامعه خود و کمک به همنوعانشان بگذرند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول