اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول بهمن‌ماه

نمایشگاه دستاوردهای استان یزد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: همزمان با هفته وقف نمایشگاه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های اوقاف در یزد افتتاح می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای استان یزد افتتاح می‌شود
حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: همزمان با هفته وقف، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاوردهای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد،‌ اول بهمن‌ماه سال جاری در یزد افتتاح می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ وقف در هشت حوزه مختلف برای بازید عموم برپا می‌شود.
حاتمی ادامه داد: این نمایشگاه در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) گشایش و در فضایی به وسعت بیش از 2هزار مترمربع دستاوردهای حوزه وقف را به نمایش خواهد گذاشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: در این نمایشگاه معرفی بقاع متبرکه، آثار فرهنگی هنری وقف به همراه اسناد وقفی و کتب، فعالیت‌های فرهنگی اوقافی بقاع متبرکه و امامزادگان استان یزد، فعالیت‌های قرآنی با همکاری موسسات قرآنی و ... در غرفه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.
حاتمی آشنایی عموم مردم با خدمات اجتماعی و اقتصادی موقوفات را از اهداف ایجاد حوزه خدماتی در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این حوزه موقوفاتی نظیر کاروانسرای مشیر، بیمارستان گودرز، نمایندگی ایران خودرو و شرکت گواه به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
وی یکی دیگر از حوزه‌های نمایشگاه هفته وقف را حوزه عمران و آبادانی موقوفات و بقاع نام برد و هدف از ایجاد این حوزه را آشنایی و اطلاع مردم از طرح‌های جامع امامزادگان و طرح‌های عمرانی موقوفات استان عنوان کرد.
حاتمی بر اطلاع‌رسانی و آموزش احکام وقف در این هفته تاکید کرد و ایجاد کارگاه‌های آموزشی و سلسله نشست‌های هم‌اندیشی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های حوزه آموزشی و پژوهشی برشمرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول