اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ:

سارق زورگیر در ساوجبلاغ به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

سارق زورگیر در ساوجبلاغ به دام افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسین کربلایی‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 11 مرکزی هشتگرد و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی در پوشش مسافرکش اقدام به سرقت و زورگیری از وی کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که در خیابان اصلی هشتگرد به عنوان مسافر به مقصد شهر کرج سوار یک دستگاه خودرو پژو پارس شدم که در بین راه راننده با تهدید چاقو، اقدام به سرقت مقداری وجه نقد و عابر بانک از من کرد و پس از ضرب و شتم، مرا از خودرو پیاده و بلافاصله از منطقه متواری شد.
کربلایی‌زاده تصریح کرد: ماموران با راهنمایی‌های مالباخته درباره مشخصات ظاهری سارق با چهره‌نگاری فرضی از متهم و در اختیار قرار دادن آن در تمام کلانتری‌ها و نیروهای گشتی در نهایت سارق زورگیر را در حالی که با خودروی اعلامی در حال پرسه زدن در سطح شهر هشتگرد بود شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه پس از دستگیری متهم، وی را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی افزود: متهم دستگیر شده در مواجه حضوری با شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و در مقابل شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان اظهار داشت: برخورد با مجرم و شیوه پیشگیری از جرم امری است که نیازمند داشتن اطلاعات و آموزش‌های لازم است، لذا به شهروندان گرامی توصیه می‌شود که با رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، امنیت را برای خود به ارمغان بیاورند و با مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول