اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور

پرش سه گام تراکتورسازان برای صدرنشینی

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز فردا میزبان تیم داماش گیلان است تا گام اول از سه بازی خانگی متوالی خود را برگزار کند.

پرش سه گام تراکتورسازان برای صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز سه هفته پشت سر هم در تبریز میزبان بوده و این بهترین فرصت برای سرخ پوشان تبریزی است تا با کسب هر 9 امتیاز ممکن صدر جدول را از چنگ استقلال خارج کند.

حریفان تراکتورسازی در این سه بازی خانگی داماش گیلان، شهرداری تبریز و استقلال تهران است و جالب اینکه تراکتورسازی در دور رفت مقابل این سه تیم به هر 9 امتیاز بازی دست یافته و صدرنشین شده بود.

البته صدرنشینی تراکتورسازی تنها با این سه پیروزی میسر نشده و استقلال باید در دو بازی پیش از رویارویی با تراکتورسازی که مقابل فجرسپاسی شیراز و فولاد خوزستان است نیز امتیاز از دست دهد.

تراکتورسازی دور برگشت را به مراتب بهتر از دور رفت آغاز کرده است. این تیم در سه هفته اول دور رفت که شامل دو بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه بود شش امتیاز به دست آورده، اما در دور برگشت و در دو بازی خارج از تبریز و یک بازی در تبریز 7 امتیاز کسب کرده و با این عملکرد خوب خود از رده چهارم جدول به رده دوم صعود کرده است.

تراکتورسازی در دور رفت در رشت موفق شد داماش گیلان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. شاگردان قلعه نویی هفته گذشته نیز در بوشهر مقابل شاهین بوشهر به پیروزی بزرگی دست یافته و سه بر صفر تیم فیروز کریمی را مغلوب کردند.

در حال حاضر تراکتورسازی با 36 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نفت تهران و صبای قم در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

استقلال صدرنشین این رقابت‌ها تا هفته بیستم چهل امتیاز کسب کرده است و داماش نیز با 26 امتیاز تیم هشتم جدول است.

بازی تراکتورسازی تبریز با داماش گیلان روز پنج‌شنبه 29 دی ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد.

  

شهرداری – سپاهان

شهرداری تبریز این هفته در اصفهان مهمان تیم سپاهان این شهر است، شهرداری دو هفته اخیر چهره خوبی را از خود به نمایش گذاشت، این تیم در کرج سایپا را شکست داده و در تبریز با پرسپولیس  مساوی کرد هر چند استحقاق پیروزی را داشت.

بازی رفت شهرداری تبریز با سپاهان در تبریز با دو گل به سود طلایی پوشان دیار زاینده رود به اتمام رسیده بود.

شهرداری تبریز با 24 امتیاز در پله یازدهم قرار داشته و سپاهان با 10 امتیاز بیشتر نسبت به شهرداری در مکان پنجم رده بندی حضور دارند. بازی دو تیم روز جمعه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول