اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

مردم باید دلیل حفاری‌‌ در شهرها را بدانند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: برخی نمی‌دانند که حفاری‌های موجود در شهرها به چه دلیل است که باید در این زمینه مردم را توجیه کرد تا به خدمات انجام شده در این راستا بیشتر پی ببرند.

مردم باید دلیل حفاری‌‌ در شهرها را بدانند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده سه‌شنبه شب در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان اظهار کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر روند افزایشی و مطلوبی داشته است.
وی با تقدیر از ادارات خدمات‌رسان برای اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در مناطق شهری و روستایی گچساران تسریع در انجام پروژه‌ها را خواستار شد.
علیزاده ابراز داشت: تسریع در اجرای عملیات حفاری و رعایت اصول ایمنی و فنی کار در راستای رفاه حال شهروندان امری لازم و ضروری است.
فرماندار گچساران یادآور شد: در فرآیند ترمیم حفاری‌ها، آزمایش تراکم و دانه‌بندی مسیرهای حفاری شده توسط آزمایشگاه فنی مکانیک خاک برای ثبت در پرونده حفاری ضروری است.
علیزاده افزود: ادارات خدمات‌رسان باید در زمینه اجرای حفاری‌ها و کنده‌کاری‌ها اطلاع‌رسانی لازم را به مردم داشته باشند و علت حفاری‌های خود را بازگو کنند.
وی خاطرنشان کرد: روند اجرای پروژه‌ها در گچساران مطلوب بوده و حفاری‌های موجود در راستای خدمات‌رسانی به مردم است و مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را پیدا کنند.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران و رئیس کمیسیون حفاری این شهرستان بیان داشت: ادارات و شرکت‌های خدمات‌رسان باید تا اول اسفند ماه نسبت به اجرای سریع، اصولی، ترمیم فنی و زیرسازی و آسفالت حفاری‌ها در سطح شهر اقدام کنند تا قبل از برگزاری انتخابات حفاری در سطح شهر وجود نداشته باشد.
علیزاده با اشاره به تصویب احداث پروژه مجتمع تجاری در روبروی شهرداری توسط شورای شهر گچساران، آغاز عملیات اجرایی این پروژه را تا پایان فروردین ممنوع اعلام کرد.
وی تصریح کرد: مکان اجرای این طرح در ورودی زیرگذر و دهانه کانال هدایت سیلاب قرار دارد و با توجه به حجم ترافیکی که ایجاد می‌کند زمان اجرای این طرح به سال آینده موکول شود.
علیزاده قرار گرفتن مکان اجرای پروژه مجتمع تجاری در بلوار اصلی شهر، آغاز دهه فجر و مراسمات ویژه این دهه، نزدیک بودن به زمان انتخابات و نیز ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران به گچساران و لزوم وجود ترافیک روان و تردد آسان در این مسیر را از عمده دلایل لزوم تأخیر در اجرای این پروژه عنوان کرد.
فرماندار گچساران گفت: شهرداری گچساران در کوتاه‌ترین زمان نسبت به زیرسازی و آسفالت کنارگذر خیابان باند شمالی زیرگذر اقدام کند.
علیزاده افزود: آسفالت این خیابان علاوه بر کاهش ترافیک سبب تسهیل در تردد خودروها و جلب رضایت عموم مردم می‌شود.
وی یادآور شد: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده، وجود دو پایه برق در روستای ناصرآباد در دهستان امامزاده جعفر(ع) مانع اجرای برخی پروژه های عمرانی در این روستا شده است که لازم است اداره برق نسبت به جابه جایی این تیرهای برق در اسرع وقت اقدام کند.
علیزاده گفت: ادارات خدمات‌رسان از ابتدای اسفندماه تا 20 فروردین 90 از انجام هر گونه عملیات حفاری در محدوده مرکز شهر خودداری کنند و در این زمان به انجام پروژه‌های خود در بیرون از مرکز شهر بپردازند.
فرماندار گچساران در این جلسه بر زیرسازی، آسفالت و ترمیم فنی و اصولی حفاری‌های به عمل آمده در برخی مناطق شهری گچساران تأکید و انجام حفاری جدید در این مناطق و محله‌ها را ممنوع اعلام کرد و از مسئولان ادارات خواست تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
علیزاده بلوار اصلی شهر از ورودی میدان کتاب تا فلکه فرودگاه، خیابان هلال احمر، خیابان شهید بلادیان تا چهار راه بیمارستان، خیابان بشارت تا میدان امام، خیابان مدرس و خیابان شهید کیامرثی را از جمله نقاط مهم و مرکزی گچساران برای ممنوعیت حفاری در این مناطق عنوان کرد.
وی کوی طالقانی، بازار روز، خیابان امینی، محدوده دروازه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، خیابان عمران، بازار میوه فروشان، و 108 دستگاه را از دیگر مناطقی عنوان کرد که حفاری در این مناطق ممنوع بوده و ترمیم حفاری های موجود تا اول اسفند لازم و ضروری است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول