اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب‌ها به زور قرص می‌خوابم

به خاطر تیم صنعت‌نفت اتومبیلم را فروختم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برای سربلندی تیمم، اتومبیل خود را فروخته و انتظار نداشتم که در روز بازی با سپاهان توهین بشنوم.

به خاطر تیم صنعت‌نفت اتومبیلم را فروختم
احمد پارو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمی‌خواهم توهینی که در روز مسابقه صنعت‌نفت در مقابل سپاهان به بنده شد را به گروه خاصی نسبت بدهم ولی معتقدم که در این روز از سوی عده‌ای تماشاگرنما به شخصیت من اهانت شد.
وی ‌اضافه کرد: مطمئن باشید که الفاظ رکیک و توهین به کادر فنی و بازیکنان در هر مجموعه‌ای موجب سقوط آن مجموعه شده و هیچ راه برگشتی را به دنبال ندارد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان افزود: به امید حضور تماشاگران پا به هر بازی گذاشته و انتظار چنین برخوردی را از سوی برخی افراد در روزهای مسابقه صنعت‌نفت نداریم.
وی با انتقا‌د از رفتار برخی از سکونشینان ورزشگاه تختی آبادان در روز مسابقه دو تیم صنعت‌نفت و سپاهان خاطرنشان کرد: به خاطر سربلندی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اتومبیل شخصی خود را فروخته و شب‌ها از شدت فشار و استرس به زور قرص آرام‌بخش به خواب می‌روم، حاصل تلاش و فعالیت چند ساله ما در این باشگاه نباید به این ترتیب باشد.
پارو تصریح کرد: عده‌ای توهین برخی از تماشاگرنماها به بنده را در شایعه رابطه بد من با آلفردو کاسیمیرو؛ سرمربی اسبق تیم فوتبال صنعت‌نفت ریشه‌یابی می‌کنند در حالی که من هیچ زمانی ارتباط منفی با این مربی پرتغالی نداشتم.
وی اضافه کرد: آلفردو کاسیمیرو رابطه بسیار صمیمانه‌ای با من داشته و دارد و حتی روزی که برای دریافت مطالبات خود به آبادان سفر کرد، ناهار را مهمان منزل بنده بود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول