اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی:

نبود فضایی امن برای مدیریت از موارد بروز بحران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات عمده موارد بروز بحران، نبود فضایی امن برای مدیریت و تصمیم‌گیری است.

نبود فضایی امن برای مدیریت از موارد بروز بحران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی برق تبریز، خلیل ساعی در بازدید از سالن بحران در حال احداث شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مدیریت بحران قابل توجه است.
وی افزود: ضرورت وجود چنین مکان‌هایی در مواقع بحران بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین اعتبارات لازم برای تکمیل این سالن به طور کامل تامین خواهد شد.
ساعی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده موارد بروز بحران، نبود فضایی امن جهت مدیریت و تصمیم‌گیری است،تصریح کرد: وجود این سالن و سالن‌های مشابه نقش موثری در کنترل بحران دارد و توسعه چنین فضاهایی باید در اولویت قرار گیرد.
وی، مسئله زمان را در مدیریت بحران بسیار اساسی ارزیابی کرد و افزود: حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و ما نباید به دلیل کمبود اعتبارات فعالیت خود را متوقف کنیم و این اقدام برق تبریز گامی مهم در این زمینه است که در روز های حادثه و بحران ارزش واقعی آن آشکار می‌شود.
در ادامه این بازدید که با حضور معاونان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز صورت گرفت، اقدامات این شرکت در زمینه پیش‌بینی برای مواقع بحرانی، به خصوص زلزله تشریح و گزارشی از حضور واحدهای مختلف این شرکت در مانورهای آمادگی در برابر زلزله ارائه شد. 
شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ارتباط با تجهیز و نوآوری در خصوص ستاد بحران یکی از کارگروه‌های تخصصی آذربایجان‌شرقی است که با اقداماتی نظیر خرید پست‌های کمپکت، ژنراتورهای سیار، پست‌های سیار و طراحی و ساخت برج‌های روشنایی با ژنراتورهای اختصاصی برای تغذیه منطقه بحران زده گام‌های مهمی در این زمینه برداشته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول