اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

هدف دشمن بی‌تفاوتی ما نسبت به نماز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: دشمنان از روش‌های بسیاری برای کم کردن حب مردم نسبت به دین استفاده می‌کنند که مهم‌ترین آنها استخفاف نماز و بی‌تفاوتی نسبت به آن است.

هدف دشمن بی‌تفاوتی ما نسبت به نماز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پنجشنبه شب در جلسه ستاد جوانان نماز جمعه بافت با بیان اینکه یکی از مظهر عبودیت ما نماز است، اظهار داشت: نماز مانند خاکریز است و اگر این خاکریزها نباشد، دشمن به راحتی می‌تواند ما را شکست دهد.
وی افزود: در جامعه ما دشمنان از روش‌های بسیاری برای کم کردن حب مردم نسبت به دین استفاده می‌کنند که مهم‌ترین آنها استخفاف نماز و بی‌تفاوت کردن ما نسبت به آن و گسترش بدی‌ها است، همان طور که فرعون اول مردم را خار جلوه کرد و با کوچک کردن مردم توانست به خود لقب خدا دهد و با اعتراض مردم هم رو به‌رو نشد.
وی تصریح کرد: خداوند بدن ما را به گونه‌ای آفریده که با ورود ویروس و یا میکروبی به بدن، سریعا واکنش نشان می‌دهد و اگر ما هم نسبت به بدی‌هایی که در جامعه رواج می‌یابد، واکنش سریع نشان دهیم، هیچ وقت بی‌بند و باری گسترش پیدا نمی‌کند.
حجت‌الاسلام علی ابراهیم‌پور مسئول ستاد جوانان نماز جمعه بافت نیز با بیان این جمله از حضرت علی(ع) که فرمودند،«بهترین توشه برای آخرت انسان نیکی کردن به بندگان خداست»، گفت: اگر بتوانیم با کارهای خود نماز جمعه را پررنگ کنیم به گونه‌ای که مردم به این فریضه الهی بپردازند، بهترین نیکی را در حق یک فرد انجام داده‌ایم.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول