اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی انتقال برق منطقه‌ای باختر خبر داد

پیشرفت 70 درصدی تعمیر و نگهداری تجهیزات برق باختر

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: برنامه‌های تعمیر و نگهداری ایستگاه‌های برق و خطوط انتقال و فوق توزیع برق باختر در چهار بخش تجهیزات خطوط، ایستگاه‌ها، حفاظت و اندازه‌گیری و مخابرات دارای 70 درصد پیشرفت برنامه‌ای است.

پیشرفت 70 درصدی تعمیر و نگهداری تجهیزات برق باختر
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر حمیدرضا ناهیدی‌نژاد افزود: به منظور افزایش پایداری و بهبود بهره‌برداری از شبکه تحت پوشش برق باختر برنامه‌های تعمیر و نگهداری در چهار بخش، طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط شرکت پیمانکار و با نظارت معاونت بهره‌برداری با موفقیت انجام شده است.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال 90 تاکنون برنامه‌های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در بخش تجهیزات خطوط 98 درصد، تجهیزات ایستگاه برق 60 درصد، حفاظت و اندازه‌گیری 60 درصد و مخابرات و تله‌متری نیز از 60 درصد پیشرفت برخوردار بوده است.
مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای باختر بیان کرد: به منظور ارزیابی صحت عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات تست مورد استفاده در فرآیند تعمیر و نگهداری، تعداد 208 دستگاه توسط شرکت‌های معتبر و مجاز مورد تست و کالیبراسیون قرار گرفته است.
ناهیدی‌نژاد گفت: علاوه بر موارد ذکر شده در راستای بهبود سرویس و نگهداری شبکه، برنامه‌ای دو ساله با هدف بازنگری برنامه‌های تعمیرات و نگهداری با رویکرد نگهداری بر اساس وضعیت تجهیز (CBM) در حال تدوین می‌باشد که این برنامه با همکاری دفتر فنی انتقال برق باختر و امور انتقال نیروی برق استان‌های تحت پوشش با موضوعات؛ اصول و روش‌های تعمیر و نگهداری، برنامه‌ریزی تعمیر و نگهداری، کفایت لوازم و ابزار کار و کفایت پرسنل می‌باشد.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول