اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو ‌و میدانی استان اصفهان خبر داد

اعزام ورزشکاران اصفهان به رقابت‌‌های صحرانوردی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو‌ و میدانی استان اصفهان گفت: فردا دو‌ و میدانی‌کاران اصفهان برای حضور در رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور، به قزوین اعزام می‌شوند.

اعزام ورزشکاران اصفهان به رقابت‌‌های صحرانوردی قهرمانی کشور
غلامرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: چهار نفر از نوجوان دو و میدانی‌کار اصفهانی در قالب یک تیم کامل فردا به رقابت‌های یک‌روزه صحرانوردی قزوین اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی کشور روز جمعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تنها آقایان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت دو‌ و میدانی استان اصفهان اشاره‌ای به رقابت‌های انتخابی تیم ملی داخل سالن (ویژه رقابت‌های آسیا) کرد و بیان داشت: این مسابقات در تهران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی داخل سالن 16 نفر مرد و زن ( بانوان دو نفر) از استان اصفهان در این مسابقات حضور دارند، تاکید کرد: رقابت‌ها در دو روز پنج‌شنبه و جمعه اجرا می‌شود.
امینی اظهار داشت: پس از تهران، استان اصفهان بالاترین تعداد دعوت‌کننده را برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی داشته است.
وی در مورد برنامه‌های بهمن‌ماه و دهه مبارک فجر افزود: در صورتی که با برنامه‌های تقویم فدراسیون دو و میدانی تداخلی به وجود نیاید، برگزاری یک سری از مسابقات داخلی را (ویژه بانوان و آقایان) مدنظر قرار داده‌ایم.
رئیس هیئت دو ‌و میدانی استان اصفهان در مورد بودجه‌های این هیئت گفت: با توجه به اینکه تکیه دو و میدانی استان اصفهان بر اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون دو و میدانی است، برای همین امیدوارم مشکلات مالی این هیئت تا پایان سال برطرف شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 120 نفر دو ‌و‌ میدانی‌کار در سطح استان اصفهان به صورت حرفه‌ای این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول