اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان خبر داد:

نایب قهرمانی تیم صحرا‌نوردی زنجان در مسابقات کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به اعزام تیم دو و میدانی استان زنجان در رشته صحرا‌نوردی به مسابقات قهرمانی کشور گفت: این مسابقات در تبریز برگزار شد.

نایب قهرمانی تیم صحرا‌نوردی زنجان در مسابقات کشور
نقی سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، حامد باقری از زنجان، سلمان سهندی از خدابنده، محمد‌حسین عابدینی و مجید گنجی را چهار ورزشکار عضو تیم استان زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان اعلام کرد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی دو صحرانوردی استان در 27 آبان ماه در سایر رده‌های سنی تصریح کرد: در رده سنی جوانان حسین گنج‌خانی، پژمان مرادی، سعید صفری و مجتبی ازلگینی هر چهار نفر از خرم‌دره به عضویت تیم استان در آمده‌اند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان را بوشهر عنوان و تصریح کرد: مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور رده سنی جوانان در بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به جابه‌جایی زمان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور رشته صحرا نوردی در دو رده سنی جوانان و نوجوانان عنوان کرد: این مسابقات به علت تلاقی زمان آنها با ایام عاشورا و تاسوعای حسینی جابه‌جا شده است.
سالک مکان برگزاری دو و میدانی مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان را شهر نور استان مازندران اعلام کرد و گفت: به احتمال زیاد این مسابقات در آذر ماه برگزار می‌شود.
وی اسامی تیم نوجوانان استان زنجان را برای شرکت در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در رشته صحرانوردی را امیر محمدی، محمدرضا لطفی هر دو از خرمدره و ابوالفضل قاسمی و همچنین مجید بهرامی از ابهر عنوان کرد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش روی هیئت دو و میدانی استان زنجان اعزام تیم بانوان در رشته صحرانوردی به مسابقات قهرمانی کشور در تاریخ هشتم دی ماه به استان البرز خبر داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول