اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

تورهای زیارتی مشهد با تسهیلات ویژه در کشور برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی از برگزاری تورهای مشهد با تسهیلات ویژه از سوی این سازمان خبر داد.

تورهای زیارتی مشهد با تسهیلات ویژه در کشور برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محسن لشگری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم این موسسه اجرای تورهای گردشگری است و در همین راستا مطالعات زیادی در زمینه مدیریت سفر و هزینه‌های آن و ایمن‌سازی گردشگری انجام شده است.
وی افزود: با توجه به این مطالعات اجرای تورهای مشهد با تسهیلات ویژه و به منظور مدیریت زمان و هزینه‌های سفر در برنامه کار موسسه توسعه گردشگری قرار گرفته است.
لشگری گفت: این تورها در مراحل ابتدایی بیشتر کارکنان دستگاه‌های دولتی و خانواده‌های آنان را تحت پوشش قرار می‌دهد و در مراحل بعد تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی هم‌چنین با اشاره به شرایط ویژه مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران گفت: مشهد شهری بین‌المللی است که باید با استفاده از تجربیات و دانش روز آینده آن را بهترین شکل ترسیم کنیم.
وی افزود: همه ساله بسیاری از عاشقان زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به این شهر می‌آیند که خدمت‌رسانی به این زائران و شیفتگان ائمه اطهار (ع) از جمله برنامه‌های موسسه توسعه گردشگری است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول