اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم باید به مجموعه‌ای جهانی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان باید به مجموعه‌ای جهانی تبدیل شود.

حسینیه اعظم باید به مجموعه‌ای جهانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسجد حسینیه اعظم زنجان، با اشاره به توجه دولت نهم و دهم به مسجد حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: فعالیت‌های صورت گرفته در مسجد حسینیه اعظم خدمات 70 ساله گذشته مجموعه‌های مختلف است که باید به این امر توجه شود.

وی با بیان اینکه زحمات هیئت امنا باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مدیریت‌های لازم در خصوص این مجموعه تا کنون صورت گرفته و هیئت امنای این مجموعه فعالیت‌های آن را پیگیری کرده‌اند.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: تبدیل این مجموعه فرهنگی به مجموعه‌ای تاثیر گذار و مورد اعتماد مردم در طی سال‌های طولانی انجام شده و نباید استقلال این مجموعه زیر سئوال برود.

وی با بیان اینکه در خصوص فعالیت‌های سازمان اوقاف در زمینه مسجد حسینیه اعظم موجب برداشت‌های مختلفی می‌شود، بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه زمانی در این کار دخالت می‌کند که این مجموعه با تلاش‌های صورت گرفته به مجموعه‌ای جهانی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام فرجی بر ضرورت نظارت‌های لازم از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه تاکید کرد و بیان داشت: اما این نظارت نباید برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه اعتماد سازی‌های انجام شده از سوی هیئت امنای این مجموعه موجب الگو شدن این مجموعه در جهان شده است، افزود: به دلیل عظمت این مجموعه باید نمایندگان سازمان اوقاف به استان دعوت شده و ضرورت کار به این افراد تفهیم شود.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان بر ضرورت توجه به مطالبات مردم از این مجموعه فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: باید به مطالبات مردم در این زمینه پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات این مجموعه از بروز دغدغه‌های بعدی جلوگیری می‌کند، بیان داشت: تعامل و همکاری همه دست‌اندرکاران موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در این زمینه می‌شود.

حجت‌الاسلام فرجی با اشاره به اینکه نذورات مردمی موقوفات محسوب نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه تصمیم درستی اتخاذ شود.

وی با اشاره به عظمت حسینیه اعظم زنجان و مطالبات مردم از این مجموعه بیان داشت: تعامل و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای این مجموعه موجب اتخاد تصمیمی کارساز می‌شود.

همچنین دیگر عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان نیز در این جلسه بیان داشت: هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان بر ضرورت حل مشکلات این مجموعه تاکید داشته و خواهان حل این مشکلات است.

نصرتی با بیان اینکه نماینده تام‌الاختیار این مسجد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است، بر ضرورت حل مشکلات این مسجد تاکید کرد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول