اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مدیران مرتکب منکرات سیاسی نشوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با توصیه به مدیران برای رعایت اخلاق سیاسی به ویژه در ایام انتخابات گفت: مسائل سیاسی هم منکرات دارند که با ورود نابجا در انتخابات و استفاده از بیت‌المال باید جوابگوی مردم و خدا باشیم.

مدیران مرتکب منکرات سیاسی نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با قدردانی از مردم این شهرستان برای حضور در مراسم اربعین اظهار کرد: ولایت مثل یک خط پایان‌ناپذیر است که برای رسیدن به کمال و رستگاری باید در این مسیر حرکت کنیم.
فرماندار کهگیلویه افزود: حضور مؤثر و جدی‌تر مدیران در جلسات و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه انسان محور توسعه است، بیان کرد: دانایی و کارایی انسان و استمرار آن منوط به آموزش است.
رضایی با بیان اینکه سرعت گسترش و تولید علم در جهان به دقیقه رسیده، گفت: مدیران باید شرایط را برای شرکت کارمندان خود در امر آموزش تسهیل کنند.
این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه امروز وظیفه و رسالت تاریخی ما اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: مسئولان باید تعامل با مطبوعات را مد نظر قرار داده و بدانند بدرفتاری با رسانه‌ها به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نیست.
وی ترس برخی مدیران از رسانه ها را ناشی از نداشتن طرح و برنامه، توانایی پاسخگویی و عملکرد ضعیف آنها دانست و گفت: رسانه بالاترین ظرفیت برای ارائه توانایی‌های اداری و شخصی هر مدیر را داراست.
فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فضاسازی ادارات چه در داخل و چه در خارج از محوطه اداره بسیار مهم و ضروری است زیرا فضای ادارات تاثیر بسزایی در نگاه و اندیشه دیگران دارد.
وی با توصیه به مدیران برای رعایت اخلاق سیاسی به ویژه در ایام انتخابات بیان کرد: مسائل سیاسی هم منکرات دارند و با ورود نابجا و استفاده از بیت‌المال باید جوابگوی مردم و خدا باشیم.
فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: باید در ایام انتخابات موضع‌گیری صحیحی داشته باشیم تا زندگی مردم و توسعه شهرستان دچار اخلال نشود.
وی تاکید کرد: اولویت برای ما امنیت مردم است چراکه با حضور خود در عرصه‌ها همواره پشتیبان و حافظ نظام بوده‌اند.
رضایی ادامه داد: استفاده شخصی مسئولان از خودروهای اداری ممنوع است و در صورت مشاهده هر موردی توسط نیروی انتظامی توقیف خواهند شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول