اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

اتحادیه اروپا به عواقب رفتار خود فکر کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به عواقب رفتار خصمانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفته‌اند، فکر کنند.

اتحادیه اروپا به عواقب رفتار خود فکر کند
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر هجمه گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی از سوی غربی‌ها اعمال شده که رهبری این جریان را دو کشور آمریکا و انگلیس که تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند، برعهده دارند.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز علی‌رغم روابط نزدیکی که با تهران داشته و دارند، فریب این سه کشور را خورده و در زمین آنها بازی می‌کنند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن اجلاس اتحادیه اروپا در تاریخ سوم بهمن گفت: متاسفانه اخباری از حاشیه‌های این اجلاس منتشر شده مبنی بر اینکه برخی کشورهای اروپایی در نظر دارند تحریم‌های بیشتری را علیه ایران اعمال کنند.
نوروزی تاکید کرد: ما از آمریکا و انگلیس که بیش از سه دهه علیه ملت ایران توطئه کرده و رفتار خصمانه با ما داشتند انتظاری نداریم، اما دیگر اعضای اتحادیه اروپا باید به عواقب رفتاری که با ایران دارند فکر کنند.
وی ادامه داد: به طور قطع دوستی با ایران و قرار گرفتن در کنار ایران منافع این کشور را تامین کرده و آنها نباید فریب آمریکا و انگلیس را در این بازی بخورند.
عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس در پاسخ به سئوال اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: امروز کشورهای اروپایی با بحران مالی روبرو هستند اما ما نگرانی از این بابت نداریم.
نوروزی با تاکید بر اینکه ایران از تحریم‌ها استقبال نخواهد کرد، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد هیچ کشوری برای تامین منابع مورد نیاز و یا فروش محصولات خود به ویژه انرژی منتظر دستور آمریکا و انگلیس نمی‌نشیند و ما نگرانی خاصی در این حوزه نداریم.
وی افزود: هم‌چنین ما نگران رابطه خود با اروپایی‌ها نیستیم و دوستان بسیاری در جهان داریم و علت شکست پروژه ایران هراسی نیز نفوذ گسترده انقلاب در قلوب ملت‌‌ها و دولت‌های مستقل و آزادی‌خواه است.
نوروزی در پایان تاکید کرد: بنابراین کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید پیش از برگزاری اجلاس آتی به این سئوال پاسخ دهند که دشمنی با ایران چه سودی برای آنها داشته و عواقب رفتار خصمانه با جمهوری اسلامی چیست.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول