اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اندازه لیگ یک هم نبودند

شاه‌غریب: تیم صنعت‌نفت بیمار است

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت بیمار بوده و بازیکنان این مجموعه در روز مسابقه مقابل سپاهان در اندازه لیگ یک هم ظاهر نشدند.

شاه‌غریب: تیم صنعت‌نفت بیمار است

عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به نظر می‌رسد که سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان هنوز ترکیب اصلی این مجموعه را پیدا نکرده و مشورت لازم را در این خصوص نمی‌گیرد.

وی از دیدار دو تیم صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان گفت و افزود: به عقیده من بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در روز مسابقه مقابل حریف اصفهانی خود در اندازه یک تیم لیگ یکی نیز توانایی نداشتند.

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: فکر می‌کنم هم‌دلی لازم میان بازیکنان و کادر فنی صنعت‌نفت وجود نداشته، خبری از هدف برای عبور از سپاهان قدرتمند نبود و بازیکنان در ارائه کارهای ابتدایی فوتبال نیز ناتوان جلوه کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در حال حاضر بیمار بوده که این بیماری در خط هافبک این مجموعه به اوج می‌رسد. بازیکنی مثل عماد زعتره که در نیم‌فصل به صنعت‌نفت اضافه شد قابلیت بازی در لیگ برتر را نداشته و بازیکنان آبادانی مستعد می‌توانستند بهتر از این فوتبالیست در ترکیب جای بگیرند.

شاه‌غریب تصریح کرد: امیدوار هستم که تیم مدیریتی باشگاه صنعت‌نفت آبادان هر چه سریع‌تر فکری به حال شرایط فعلی کرده تا در آینده مسابقات شاهد کسب نتایج این‌چنینی نباشیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز بیست و نهم دی‌ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف مس می‌رود.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول