اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون اسکیت:

حضور در بازی‌های آسیایی 2014 مهمترین اولویت کاری است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: حضور در بازی‌های آسیایی 2014 در دستور کار قرار دارد.

حضور در بازی‌های آسیایی 2014 مهمترین اولویت کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حلیم بردی شرعی ظهر امروز در آیین انتخاب رئیس جدید هیئت اسکیت استان ایلام اظهار داشت: برای تحقق این مهم برنامه‌های مختلفی از سوی این فدراسیون تدوین و طراحی شده است.

وی با بیان اینکه ورزش اسکیت به تازگی وارد بازی‌های آسیایی شده ادامه داد: بنابراین ،این رشته ورزشی مورد تأکید کمیته ملی المپیک کشور قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2014 به کار گرفته است.

وی ادامه داد: توسعه ورزش اسکیت در دو زمینه همگانی و قهرمانی در دستور کار فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی قرار دارد که برای تحقق آن نیز برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول اضافه کرد: توسعه این رشته در زمینه قهرمانی از  سیاست‌های ویژه فدراسیون اسکیت بوده که با اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ نصیب این فدراسیون می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از رکن‌های اساسی فدراسیون توسعه آموزش‌ها برای ارتقای سطح فنی و دانش مربیان بوده و این مهم با وحدت، همدلی مسئولان فدراسیون پیگیری شده تا مسیرهای ترقی و پیشرفت یکی پس از دیگری طی شود.

سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: نظام استعدادیابی باید توسعه پیدا کند و ایلام یکی از استان‌هایی است که استعدادهای بسیار نهفته در آن است و باید با حمایت آن را بارور کرد.

مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام نیز در این آیین گفت: ورزش استان ایلام در دو بخش همگانی و قهرمانی در حال توسعه و پیشرفت روزافزون است.

فرزاد فتاحی افزود: ورزش استان ایلام با وجود کمترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی نتایج بسیار خوبی بدست آورده

که این مهم نتیجه تلاش ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش استان ایلام است.

وی ادامه داد: اکنون در بخش ورزش همگانی کارهای زیربنایی زیادی صورت گرفته است و ورزش پیاده‌روی عمومی در میان خانواده‌های ایلامی به یک عادت تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول