اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه اتحادیه مرتع‌داران استان تاکید شد

لزوم عضویت اتحادیه مرتع‌داران کرمانشاه در صندوق حمایت کشاورزی

خبرگزاری فارس: در جلسه اتحادیه مرتع‌داران استان کرمانشاه بر لزوم عضویت اتحادیه مرتع‌داران کرمانشاه در صندوق حمایت توسعه کشاورزی تاکید شد.

لزوم عضویت اتحادیه مرتع‌داران کرمانشاه در صندوق حمایت کشاورزی
به گزارش خبرگزاری از کرمانشاه، جلسه اتحادیه مرتع‌داران استان کرمانشاه ظهر امروز به منظور تشویق اعضای تعاونی‌های مرتع‌داران استان کرمانشاه برای عضویت در صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی و منابع طبیعی و حمایت بهره‌برداران عضو تعاونی‌های یاد شده‌ در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه برگزار شد.
رئیس اداره کل مرتع استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به ایجاد تعاونی‌های مرتع‌داری، تشکیل اتحادیه این تعاونی‌ها، انجمن صنفی مرتع‌داران استان و لزوم شرکت فعال تشکل‌ها و تعاونی‌های موجود بخش منابع طبیعی و عضویت آنان در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرد.
بیگ رضایی گفت: اخذ تسهیلات از صندوق یاد شده توسط تعاونی‌ها و انجمن صنفی مرتع‌داران منوط به مشارکت همه اعضا و عضویت در این صندوق خواهد بود.
کارشناس دفتر امور مراتع سازمان نیز خواستار مشارکت و حضور پررنگ تعاونی‌ها، مرتع‌داری، ارائه پروژه‌های جدید و مهم شمردن فعالیت‌های اصلاح و احیای مراتع توسط این تعاونی‌ها با استفاده از تسهیلات بانکی شد.
علی مسیبی افزود: اعتبارات دولتی کفاف اجرای عملیات اصلاحی و احیایی مراتع را با توجه به گستردگی عرصه‌های یاد شده در کشور و استان نخواهد داد. 
وی خاطرنشان کرد: چاره کار عضویت این تشکل‌ها در صندوق حمایت توسعه  بخش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد بود.
کارشناس دفتر امور مراتع نیز در این جلسه با اشاره به تجربه تعاونی‌های موفق مرتع‌داری در سایر استان‌ها گفت: باید امکانات برای بازدید اعضا و مدیران تعاونی‌های مرتع‌داری از استان‌های فارس، گلستان، خراسان جنوبی و زنجان فراهم شود. 
در این جلسه تعدادی از مدیران تعاونی‌ها ضمن ارائه مشکلات و چالش‌های موجود سر راه تعاونی‌های مرتع‌داری بر لزوم توجه مسئولان به این تعاونی‌ها تاکید کردند. 
گفتنی است؛ این جلسه با حضور برخی از مدیران شرکت‌های تعاونی مرتع‌داری استان، کارشناسان دفتر امور مراتع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رئیس و کارشناسان مرتع اداره کل برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول