اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان خواستار شد

تفکیک انجمن خوشنویسان از انجمن هنرهای تجسمی در هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خواستار تفکیک انجمن خوشنویسان از انجمن هنرهای تجسمی به ‌منظور کمک به رشد و اعتلای هنر تجسمی در این شهرستان شد.

تفکیک انجمن خوشنویسان از انجمن هنرهای تجسمی در هندیجان

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای رشد و ارتقای سطح فرهنگ و هنر منطقه هم‌چنان در تلاش و تعامل با ارگان‌های مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این امر همواره این اداره اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ها و یادواره‌های مناسبتی می‌کند، افزود: به تازگی جلسه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان در این اداره برگزار و در آن تصمیمات و تمهیدات مطلوبی در خصوص توسعه ابعاد مختلف این هنر در منطقه گرفته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: در خصوص کمک به رشد هنرهای تجسمی در شهرستان، اعضای باتجربه این انجمن باید کلاس‌هایی را در راستای تقویت اعضای جدید راه‌اندازی کنند.

وی اضافه کرد: هم‌چنین تبلیغ بهتر به‌منظور عضوگیری بیشتر انجمن، تفکیک نمایشگاه‌های کتاب از نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی، دعوت از اساتید خوشنویسی برای تدریس در شهرستان و تفکیک انجمن خوشنویسان از انجمن هنرهای تجسمی از دیگر مباحثی است که همواره این هنر را در شهرستان بیش از پیش تقویت و پررنگ می‌کند.

مهدی‌نیا با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در شهرستان عنوان کرد: نمایشگاه کتاب ویژه محرم به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و زنده نگه‌داشتن یاد سید و سالار شهدا در شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با عنوان "ایثار و فداکاری" در شهرستان برپا شد و بسیار نیز مورد استقبال عموم قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و هم‌چنین اشاعه فرهنگ عاشورایی در بین جوانان دانست.

وی افزود: باید فرهنگ عاشورایی را در بین جوانان اشاعه داد و در این خصوص تنها با فکر و تأمل می‌توان به نتایج خوب و قابل قبولی دست یافت.

مهدی‌نیا در پایان گفت: امیدواریم با برنامه‌های در دستور کار این اداره و حمایت‌های استانی بتوان روز به روز در راستای اعتلای فرهنگ و هنر در منطقه گام برداشت.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول