اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر:

نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در پلدختر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر از برگزاری نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در پلدختر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا محمودی عصر امروز در نشست با فعالان خبری شهرستان پلدختر گفت: این اداره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بسیج هنرمندان لرستان و انجمن خوشنویسان پلدختر به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف کشف استعدادهای جوان استان جشنواره استانی با موضوع جلوه‌های انقلاب و ولایت در هنرهای تجسمی را برگزار می‌کند.
وی خوشنویسی و طراحی و نقاشی را از بخش‌های شرکت در جشنواره عنوان کرد و افزود: شامل خوشنویسی نستعلیق، شکسته نستعلیق و تحریری و در طراحی و نقاشی تکنیک آزاد است.
وی منطبق بودن موضوع آثار ارسالی با موضوع جشنواره، ارسال آثار بدون قاب، ارایه دو اثر توسط متقاضی را از شرایط شرکت در جشنواره برشمرد.
محمودی افزود: آثار دیگر به غیر از آثار برگزیده عودت داده می‌شوند و به کلیه شرکت کنندگان راه یافته به بخش داوری گواهی شرکت در جشنواره اهدا می‌شود.
وی گفت: دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار ارسالی به صورت مختلف (فیلم و عکس و ...) استفاده نماید و تمامی هزینه‌های مراسلات آثار هنری به عهده دبیرخانه جشنواره است.
رئیس ارشاد پلدختر افزود: به منظور تسریع در امر ارسال آثار شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت رنگی و با فرمت JPEG و با کیفیت مناسب از طریق پست الکترونیکی به نشانی ERSHADPOL3944@YAHOO.COM ارسال کنند.
وی به جوایز جشنواره اشاره کرد و گفت: نفرات برگزیده هر رشته لوح سپاس ، تندیس جشنواره و جایزه ویژه اهدا می‌شود.
محمودی مهلت ارسال آثار را تا یکم بهمن ماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: در پنجم بهمن ماه نتایج جشنواره اعلام می‌شود و زمان اختتامیه 13 بهمن ماه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیر خانه واقع در پلدختر خیابان امام خمینی (ره) مجتمع فرهنگی هنری فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و یا با تلفن‌های،663422.260. یا 06634223944 و یا با تلفن .6634221086 تماس بگیرند.
 انتهای پیام/ش20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول