اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق:

تمایل داریم نیازهای وارداتی را از ایران تامین کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سلیمانیه گفت: تمایل داریم نیازهای وارداتی را از طریق ایران تامین کنیم.

تمایل داریم نیازهای وارداتی را از ایران تامین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران، سیروان محمد محمود با بیان اینکه مسئولان سلیمانیه تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اند، گفت: نباید با نادیده گرفتن فرصت‌ها و وقت، فضای سرمایه‌گذاری را برای دیگر کشورها فراهم کرد.

وی عنوان کرد: ما دوست داریم مازندران و ایران به خوبی از این فرصت‌های موجود استفاده کنند چرا که ایران را دوست و برادر خودمان می‌دانیم.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سلیمانیه با اشاره به اختصاص 250 هکتار زمین برای سرمایه‌گذاران ایرانی در سلیمانیه عنوان کرد: مالکیت کارخانه به خود سرمایه‌گذار و معافیت 10 ساله از مالیات را از دیگر تسهیلات سرمایه‌گذاری در سلیمانیه برای ایرانی‌ها است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سلیمانیه با بیان اینکه سلیمانیه یک استانی است که روز به روز در حال پیشرفت است، اذعان داشت: اکنون نیاز به واردات داریم اما در چند سال آینده نیاز ما به واردات محدود می‌شود، ولی تمایل داریم در این مدت نیازهای وارداتی را از طریق ایران تامین کنیم.

انتهای ‌پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول