اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان:

کتابخانه‌ها نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی نقش مهمی در گسترش مفاهیم دینی و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب ایفا می‌کنند.

کتابخانه‌ها نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمدجواد حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در کمیته مسابقات ستاد دهه فجر استان کرمان به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته مسابقات ستاد دهه فجر استان پرداخت که بر عهده کتابخانه‌ها است.
وی به افتتاح کتابخانه عمومی در استان همزمان با دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات چکیده‌نویسی در سطح کتابخانه‌های عمومی و مسابقات کتابخوانی به صورت مکتوب و اینترنتی همزمان با دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود.
حسین‌زاده با بیان اینکه عضوگیری رایگان متولدان سال 57 در کتابخانه‌های عمومی از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان کرمان است، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عکس در سطح کانون‌های ادبی زیر پوشش از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با تأکید بر بازشناسی اهداف انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان ابراز داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان‌های دینی و پرتوی از عاشورای حسینی است.
حسین‌زاده گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی نقش مهمی در گسترش مفاهیم دینی و بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید برنامه‌های دهه فجر سال جاری هنرمندانه و عالمانه برگزار شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول