اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران:

نرم‌افزار یکپارچه نظارتی تخلفات بیمه‌ای را به حداقل می‌رساند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: نرم افزار یکپارچه نظارتی تخلفات بیمه‌ای را به حداقل رسانده و برخی تخلفات احتمالی را در صنعت بیمه کاهش می‌دهد.

نرم‌افزار یکپارچه نظارتی تخلفات بیمه‌ای را به حداقل می‌رساند
جواد سهامیان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تمام موسسات و فعالیت‌های مالی و اقتصادی همیشه با آسیب حضور افراد فرصت‌طلب و سود‌جو مواجه هستند که تنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند که صنعت بیمه نیز به عنوان یکی از اضلاع نظام اقتصادی در کنار بانک و بورس از این قاعده مستثنی نیست.
 وی بیان داشت: ‌برای به حداقل رساندن تخلفات احتمالی ما نباید تنها به ابزار فیزیکی در بحث نظارت اکتفا کنیم بلکه معتقدیم با تقویت و راه‌اندازی نظام نرم افزاری یکپارچه در بیمه می‌توان جلوی تخلفات را گرفت.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران خاطرنشان کرد: در کنار سیاست نظارت‌های مختلف و منطقه‌بندی در این حوزه تنها با تکیه بر نیروی انسانی نمی‌توان کنترل‌های لازم را انجام داد بلکه با مجهز شدن به این سیستم می‌توان جلوی بسیاری از تخلفات را در صنعت بیمه گرفت.
سهامیان‌مقدم با اشاره به نقش این شرکت در سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، افزود: نقش اساسی بیمه در جلوگیری از توسعه خسارت و تامین زیرساخت‌ها است به طوری که شرکت‌های بیمه‌ای در راستای سیاست دولت بخشی از سود‌آوری خود را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در حوزه سرمایه‌گذاری و خرید سهام شرکت‌های بورسی وارد می‌کنند.
این مسئول با اعلام اینکه این شرکت در تامین خسارت برای رفع نقاط حادثه‌خیز پیشرو است، یادآور شد: 10 درصد حق بیمه وصولی بیمه شخص ثالث که رقم بالایی است به نیروی انتظامی اختصاص می‌یابد تا صرف برطرف کردند نقاط حادثه‌خیز شود.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران ادامه داد: در زمینه پیشگیری از خسارت نیز بیمه ایران 20 درصد سود سهام حاصل از عملیات بیمه شخص ثالث را به وزارت راه پرداخت می‌کند تا صرف مرمت، بازسازی و بهسازی نقاط حادثه‌خیز شود.
سهامیان‌مقدم از پرداخت 10 درصد حق بیمه به وزارت بهداشت با هدف سرعت‌بخشیدن به معالجات بیماران اشاره کرد و افزود: هدف اصلی ما از این اقدام تامین زیرساخت‌های لازم برای کاستن از حوادث و خسارت‌های وارد شده است.
 
* بیمه روستایی در راستای سیاست عدالت محور دولت توسعه می‌یابد
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ضرورت سرمایه‌گذاری بیمه ایران در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی استان اردبیل، گفت: اگر در استان اردبیل سرمایه‌گذاری که توجیه اقتصادی داشته باشد موجود بوده و معرفی شود ما به یقین سرمایه‌گذاری مولد و سودآور خود را به این سمت هدایت می‌کنیم تا بتوانیم با یک مدیریت منابع و بهبود شایسته و موفق عمل کنیم.
سهامیان‌مقدم با اعلام اینکه بیمه روستایی در راستای سیاست عدالت محور دولت دهم مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد:‌ با توجه به اینکه 30 درصد جمعیت کشور ما در روستاها ساکن هستند عدالت حکم می‌کند که بیمه در روستاها توسعه پیدا کند تا دغدغه مسئولان امر نیز برطرف شود.
وی ادامه داد: بیمه ایران نیز از طریق پست بانک و دفاتر ICT قرار است شبکه فروش خود را در این مناطق توسعه دهد که انتظار می‌رود در آینده نزدیک نیز زمینه ورود به خدمات الکترونیکی در این حوزه به وجود آید.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در گفتگو با خبرنگار فارس نقش سرمایه‌گذاری بیمه و توسعه این صنعت را در ایجاد فرصت‌های اشتغال یادآور شد و افزود: در کشور 24 شرکت بیمه‌ای بیش از 20 هزار واحد و شبکه فروش دارد که تعداد شبکه‌های فروش بیمه ایران با 7 هزار مورد یک سوم شبکه‌های فروش را به خود اختصاص داده است که از این لحاظ بیمه ایران در رتبه ممتاز قرار دارد.
سهامیان‌‌مقدم در پایان سخنان خود به تمام شاغلان و بازنشستگان فرهنگی استفاده کننده از بیمه طلایی قول مساعد داد که این بیمه پشتوانه قوی در تحقق اهداف مورد انتظار مشتریان خواهد بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول