اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

تلاش مسئولان در اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان کمیته‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای اجرای برنامه‌های نو و متنوع نسبت به سال‌های گذشته اقدام کنند.

تلاش مسئولان در اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان به شرح وظایف مدون هر یک از مسئولان کمیته‌های 17 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: در امر برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌دره، کمیته امنیتی و انتظامی‌، کمیته بسیج‌، کمیته مراسم و کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی از کمیته‌های ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: کمیته زنان و خانواده‌، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی‌، کمیته اصناف‌، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی‌، کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی و هنری‌، کمیته ایثارگران‌، کمیته دانشجویی‌، کمیته کارگری‌، کمیته کودک و نوجوان‌، کمیته روستایی و عشایری‌، کمیته فضاسازی و تزئین‌های شهری و روستایی‌، کمیته پروژه‌های عمرانی و کمیته طرح و برنامه از دیگر کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر محسوب می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: مسئولان کمیته‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای برنامه‌های نو و متنوع نسبت به سال‌های گذشته در شناساندن دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به نسل جوان و مردمی کردن فعالیت‌ها تلاش کنند‌.

وی از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان ابهر خواست تا برنامه‌های خود را برای جمع‌بندی و تهیه جدول زمانبندی به دبیرخانه ستاد مراسم دهه فجر شهرستان ارسال کنند.

در این جلسه مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره عملکرد حوزه کاری خود را در قالب بولتن و سی‌دی همراه با تصاویر تهیه و به فرمانداری ارسال کرده و دستگاه‌های اجرایی در ایام دهه فجر نسبت به نصب بنر از فعالیت‌های خود اقدام لازم را انجام دهند‌.

همچنین مقرر شد مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر نسبت به برگزاری جلسه‌های تخصصی در حوزه کمیته مربوطه اقدام لازم را صورت داده و نسبت به ارسال گزارش آن به ستاد دهه فجر اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد کمیته اصناف با همکاری شورای شهر نسبت به فعال‌سازی کسبه و اصناف برای زیبا‌سازی مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و کمیته‌ها نسبت به ارسال برنامه‌های قابل اجرا برای هماهنگی و انسجام بیشتر به ستاد دهه فجر اقدام کنند.

همچنین مقرر شد مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به درج جملات قصار از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در سر برگ نامه‌ها اقدام لازم را صورت داده و اجرای همه برنامه‌ها و دعوت از میهمانان و مدعوین مراسم اعم از کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌ها ‌با هماهنگی فرمانداری و به عهده مجری طرح، پروژه و یا برنامه انجام باشد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول