اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

شهرداری ساری از شهروندان طلب 40 میلیارد تومانی دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری مرکز مازندران از شهروندان ساروی طلب 40 میلیارد تومانی دارد.

شهرداری ساری از شهروندان طلب 40 میلیارد تومانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد: برخی از بدهکاران چون توان پرداخت وجه نقد در بدهی خود به شهرداری ساری را ندارند پیشنهاد کردند که بخشی از بدهی‌ها با ملک معاوضه شود.

وی یادآور شد: انجام شیوه تهاتر از سوی برخی مالکانی که به شهرداری ساری بدهکار هستند صورت گرفت و این طرح در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: شیوه نامه تهاتری برای پیگیری مطالبات شهرداری ساری بعد از سه ساعت در صحن شورای اسلامی مرکز مازندران مورد تصویب قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: به موجب این مصوبه تمامی بدهکاران بیش از یک میلیارد ریال با توجه به شرایطی که به تصویب رسید و با رعایت همه اصول، ضوابط و مقررات شهرداری می‌توانند بسیاری از مطالبات خود را وصول کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه حدود 40 میلیارد تومان مطالبات شهرداری ساری از شهروندان مرکز مازندران است، اذعان داشت: شهرداری ساری با اخذ مطالبات می‌تواند مشکلات شهر را که در حیطه وظایف شهرداری است حل کند.

وی در پایان متذکر شد: جزئیات مصوبه شیوه نامه تهاتری از طریق رسانه‌های عمومی و جراید به ویژه ماهنامه سارویه به اطلاع شهروندان ساروی می‌رسد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول