اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه تصویب شد

تشکیل گروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از تشکیل گروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان خبر داد.

تشکیل گروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه فرهنگ‌سازی این نکته بود که اهداف نشست کمیته برنامه‌ریزی تنها مختص به امور سال مالی و توزیع اعتبارات نیست.
فرماندار کهگیلویه افزود: این کمیته در همه طول سال دارای کاربرد بوده که در آن روند اجرایی و کیفیت اجرایی کارها و پروژه‌ها بررسی می‌شود.
رضایی با اشاره به برگزاری ماهانه کمیته برنامه‌ریزی در این شهرستان گفت: یکی از اهداف این جلسات آسیب‌شناسی پروژه‌ها بوده تا مشاهده کنیم در بخش‌های مختلف چه مشکلاتی داریم و دلایل عدم پیشرفت پروژه‌ها را بررسی، پیگیری و برای آن‌ها رفع مشکل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بحث و تعامل بین دستگاه‌ها را سبب هم‌افزایی بین دستگاه‌ها دانست و افزود: وقتی بین دستگاه‌های مختلف تعامل باشد موانع و مشکلات احتمالی و خیلی از هزینه‌ها از جمله دوباره کاری‌ها کاهش می‌یابد.
فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: بازخورد خوبی که در این جلسه به آن رسیدیم تشکیل گروه نظارت در شهرستان است که مقرر شد از دستگا‌ه‌های اجرایی و فنی به ریاست حوزه عمرانی گروهی تشکیل شود و هر جلسه به ریاست یکی از ادارات و با رصد پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کیفیت سنجی شده و گزارش‌های مربوطه ارائه شود.
وی هدف دیگر این جلسات را بسترسازی و پیش‌بینی پروژه‌های سال آینده دانست.
این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه یادآور شد: با توجه به نیازمندی‌ها و منابع موجود در شهرستان کهگیلویه باید بتوانیم با کار کارشناسی در ادارات، نیاز‌های هر بخش اولویت‌بندی شده و طرح‌ها و پروژه‌های ضروری تصویب شوند.
وی با اشاره به این‌که کارها باید در بستر کارشناسی پیش روند، تصریح کرد: از هم‌اکنون مطالعات باید انجام شود و پیشنهادهای هر اداره در حوزه عمرانی فرمانداری مورد بررسی قرار گیرد تا برای ارائه در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده آماده شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول