اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان خبر داد

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در شهرها و روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب‌الله شهسواری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها در شهرها و روستاهای استان به صورت ثابت برای 10 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: یک پروژه در سنندج و سه پروژه دیگر نیز در قروه و روستاهای سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب مختلف با حضور اعضای تعاونی‌های روستایی استان را از دیگر برنامه‌های سازمان تعاون روستایی در دهه مبارک فجر عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت مردم روستا در این برنامه‌ها می‌تواند در مردمی‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر نقش بسزایی داشته باشد.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این جلسه از برگزاری 415 یادواره شهید دانش‌آموز به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و گفت: دیدار با 33 خانواده شهید به مناسبت 33 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر امسال است.
حسن مرادی برگزاری سه دوره اردوهای زیارتی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های سازمان بنیاد شهید کردستان در دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف قرآنی، جشن بزرگ انقلاب، حضور در برنامه‌های مختلف و برگزاری یادواره‌ شهدای استان در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان از دیگر برنامه‌های ما در ایام‌الله فجر خواهد بود.
وی خواستار هماهنگی بیش از پیش ارگان‌ها و ادارات با سازمان بنیاد شهید در دیدار با خانواده‌های شهدا شد و خاطر نشان کرد: در صورت امکان، بهره‌برداری از پروژه‌های در دست افتتاح در این دهه با نام شهدای استان صورت پذیرد.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان از آمادگی کامل این سازمان برای مشارکت در برنامه‌های مدنظر کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان خبر داد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول