اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

تجربه شهر طلا در سایر نقاط جهان نیز موثر بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه شهرهای طلا و جواهر در سایر نقاط جهان نیز مثمرثمر واقع شده است.

تجربه شهر طلا در سایر نقاط جهان نیز موثر بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز با حضور در انجمن بانوان شهر رودهن که با حضور جمع کثیری از بانوان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از اراضی رودهن به طرح ساخت شهر طلا و جواهر رودهن اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: زمین‏هایی که می‏توانست در عوض تبدیل به یک موقعیت ممتاز فرهنگی، اقتصادی و اشتغال‏زایی به واحدهای ویلایی غیرمفید تبدیل شود، به خوبی به جایگاه خود رسید.
رامین شهر طلا و جواهر را رویدادی بزرگ در این خطه دانست و افزود: موضوع اشتغال در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه یک دغدغه واقعی است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو باید برای توسعه اشتغال در این دو شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیریم.
وی با اشاره به دوره‏های آموزشی رشته طلا و جواهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر آموزش نه تنها در کشور بلکه در تمام نقاط جهان اقدامی هزینه‏بر تلقی می‏شود.
رامین تصریح کرد: یک هنرجوی ساکن در دماوند و اغلب بیکار که در دوره‏های آموزشی طلا و جواهر این شهرستان شرکت می‏کند، قادر به پرداخت هزینه‏هایی همچون استادان، تجهیزات و مواد اولیه تولید جواهر نیست.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از این حیث، سعی کردیم تا منابع مالی مورد نیاز در این خصوص را از طرق مختلف تامین کنیم.
وی با اشاره به نمونه‏های خارجی شهر طلا و جواهر رودهن اظهار داشت: شهر طلا و جواهر رودهن پیش از این در سایر نقاط جهان نیز نمونه‏هایی مشابه و البته موفق داشته است.
رامین ادامه داد: مردم، مسئولان و فعالان در حوزه طلا و جواهر کشورهایی مانند چین، تایلند و ترکیه نیز از وجود چنین مراکزی سود مناسبی را نصیب کشورشان کرده‏اند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه برگزاری دوره‏های آموزش طلا و جواهر رودهن خاطر نشان کرد: امور مقدماتی این دوره نزدیک به سه ماه به طول می‏انجامد.
وی ادامه داد: پس از این سه ماه، علاقه‏مندان می‏توانند رشته تخصصی طلا و جواهرسازی را در مقاطع دانشگاهی نیز پیگیری کنند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول