اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس در بازدید از کارخانه ایران خودرو:

ظرفیت تولید خودروی ایران خودروی فارس افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در بازدید از کارخانه ایران خودرو شیراز گفت: ظرفیت تولید خودروی ایران خودروی فارس افزایش می‌یابد.

ظرفیت تولید خودروی ایران خودروی فارس افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه ایران خودرو در گفت‌‌وگو با خبرنگاران از حل مشکل کارخانه ایران خودروی فارس خبر داد و اظهار داشت: کارخانه ایران خودروی فارس تا یک و نیم ماه گذشته با مشکلاتی مواجه شده بود که روند تولید این کارخانه را   مشکل ساخته بود.
استاندار فارس ابراز داشت: در جلسه‌ای که با وزیر صنایع و معادن داشتیم مشکلات کارخانه ایران خودرو مطرح و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گرفت به طوری که هم‌اکنون در هر ساعت یک خودرو در این سایت تولید می‌شود.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه کارخانه ایران خودرو باید روند تولید خود را افزایش دهد، بیان کرد: این کارخانه باید به سمتی برود که در هر ساعت پنج دستگاه خودرو تولید کند و برای تحقق این امر اعتبار 15میلیارد ریالی نیاز است.
وی گفت: این اعتبار از طریق تسهیلات و از سوی بانک صنعت و معدن تامین می‌شود که با پیگیری‌های لازم و تخصیص این اعتبار 22 بهمن ماه شاهد تولید پنج خودرو در ساعت در سایت ایران خودروی فارس هستیم.
صادق عابدین تصریح کرد: در صورت تامین این اعتبار علاوه بر افزایش تولید کارخانه 60 نفر نیز به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.
استاندار فارس تصریح کرد: مسئولان کارخانه ایران خودروی فارس باید فاز دوم که تولید بدنه و رنگ است را دنبال کرده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری این فاز نیز باشیم.
وی با بیان اینکه کارخانه ایران خودروی فارس بزرگترین سایت ایران خودرو در جنوب کشور است خاطرنشان کرد: چشم‌انداز تولید این کارخانه چشم‌اندازی روشن و امیدوار کننده است که برای آن آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنم.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت صنایع این استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: وضعیت صنایع فارس در حال حاضر وضعیت مطلوبی است و برای رفع مشکلات برخی از صنایع جلساتی تشکیل شده تا با همکاری بانک‌ها مشکلات صنایع برطرف شود.
وی در پایان گفت: ظرفیت‌های استان فارس مشخص است و باید به سمت صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی حرکت کنیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول