اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری

2500 برنامه ویژه زائران غیر ایرانی حرم رضوی برگزار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائران غیر ایرانی آستان‌قدس رضوی گفت: 2 هزار و 500 برنامه تبلیغی و مذهبی ویژه زائران غیر ایرانی بارگاه منور رضوی از ابتدای سال‌جاری برگزار شده است.

2500 برنامه ویژه زائران غیر ایرانی حرم رضوی برگزار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ علی باقری هدف از برگزاری این برنامه‌ها را افزایش معرفت، اثر بخش بودن زیارت و بهره‌مندی هرچه بیش‌تر زائران غیر ایرانی از برنامه‌های تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی عنوان کرد.
باقری اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 600 ویژه برنامه برای زائران عرب زبان، 800 برنامه برای زائران اردو زبان و 200 برنامه ویژه زائران آذری زبان حرم مطهر رضوی برپا شده است.
باقری قرائت ادعیه و زیارت، برگزاری سخنرانی و بیان معارف دینی، بیان احکام و تفسیر قرآن، تلاوت قرآن، اجرای مراسم سوگواری و جشن در مناسبت‌ها، برپایی نشست‌های تخصصی، مناجات‌خوانی و اقامه نماز جماعت را از جمله این برنامه ذکر کرد.
رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از شرکت یک میلیون و 200 هزار زائر غیر ایرانی در برنامه‌های تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی از ابتدای سال‌جاری تاکنون را خبر داد.
باقری تصریح کرد: یک میلیون و 200 نفر زائر عرب زبان، 65 هزار و 500 زائر اردو زبان و 10 هزار زائر آذری زبان حرم مطهر رضوی از این برنامه‌ها استفاده کردند.
وی برگزاری سخنرانی، تلاوت قرآن، اجرای مراسم سوگواری و جشن، قرائت ادعیه، جلسات بیان احکام و تفسیر قرآن، برپایی نشست‌های تخصصی و اقامه نماز جماعت را از جمله این برنامه‌های تبلیغی و مذهبی عنوان کرد که ویژه زائران غیر ایرانی بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده بود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها برای عرب ‌زبانان در رواق دارالرحمه و صحن غدیر، برای زائران اردو زبان در سردر شرقی صحن جامع رضوی، مقبره شیخ حر عاملی در صحن انقلاب اسلامی و صحن کوثر و برای آذری زبانان در رواق غدیر برگزار شد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول