اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

وجود نظارت در مباحث بهداشتی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان با انتقاد از ضعف نظارت در جامعه، وجود نظارت در مباحث مربوط به بهداشت افراد جامعه را ضروری دانست.

وجود نظارت در مباحث بهداشتی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد با اشاره به اهمیت سلامت افراد در دین مبین اسلام اظهار داشت: در دین اسلام امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته هستند تا سلامت افراد جامعه تأمین نشود تأمین امنیت جامعه با مشکل مواجه می‌شود.

وی، وجود نظارت در مباحث مربوط به بهداشت افراد جامعه را ضروری دانست و گفت: تمامی نهادهای مسئول با سلامت جامعه لازم است با نظارت صحیح و به موقع خود موجبات سلامت جامعه را فراهم کنند.

فرماندار سرایان اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه را یادآور شد و افزود: اگر مردم در جریان آثار و خطرات ناشی از بی‌توجهی به نکات بهداشتی قرار بگیرند به طور یقین مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

مهدی‌نژاد برخورد با متخلفان و سودجویان را لازم دانست و ادامه داد: در جامعه عده‌ای سودجو به دنبال کسب منافع شخصی خود هستند که باید با جدیت تمام با متخلفان برخورد شود.

وی همچنین در جلسه بررسی وضعیت ترافیکی شهرستان سرایان و نقاط حادثه‌خیز، برنامه‌ریزی به منظور حفظ جان انسان‌ها را از وظایف اصلی مسئولان برشمرد.

فرماندار سرایان با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز شهرستان گفت: جان انسان‌ها بسیار ارزشمندتر از ایجاد ترافیک احتمالی یا تحمل عبور از مسیر طولانی‌تر یا بعضا با سرعت کمتر است.

مهدی‌نژاد خواستار توجه مسئولان در راستای ایمن‌سازی تردد و عبور و مرور طبق قوانین شد.

در این جلسه بر تهیه نقشه و پیش‌بینی اعتبار برای میدان ورودی شهر آیسک، میدان فلسطین و شهدای سه‌قلعه و میدان شهدای سرایان و همچنین اجرای طرح آیلند خیابان امام خمینی (ره) تاکید شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول