اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خزانه‌دار خانه صنعت و معدن استان اصفهان:

استقرار واحدهای فرآوری سنگ یک الزام است

خبرگزاری فارس: خزانه‌دار خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: با توجه به فعالیت واحدهای فرآوری سنگ که تعداد آنها بسیار است، ساماندهی و استقرار آنها به صورت متمرکز یک الزام است.

استقرار واحدهای فرآوری سنگ یک الزام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت و معدن استان اصفهان، محمدرضا برکتین اظهار داشت: اهمیت استقرار واحدهای فرآوری صنعتی در شهرک بزرگ اصفهان بر هیچ فردی پوشیده نیست و به منظور تحقق این مهم، خرد جمعی مسئولان بخش خصوصی و دولتی راهگشا است.
وی افزود: در جلسه‌ای که به منظور ساماندهی انتقال واحدهای مذکور برگزار شد، راهکارهایی برای جلب مشارکت واحدهایی که فاقد مجوز هستند، ارائه شد.
خزانه‌دار خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به حضور معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و نمایندگان واحدهای سنگ‌بری تصریح کرد: لازم است تسهیلات لازم توسط وزارتخانه در اختیار صاحبان این واحدها قرار گیرد.
وی با اشاره به صحبت‌های نمایندگان واحدهای سنگ‌بری مبنی بر اینکه شرایط لازم برای استقرار آنها در شهرک بزرگ اصفهان هنوز فراهم نشده است، گفت: زمین مناسب با قیمت معین به سهولت در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌گیرد تا آنچه مدنظر است، به سهولت انجام پذیرد.
برکتین با توجه به اینکه ایران دومین کشور به لحاظ برخورداری از منابع سنگ در جهان است، بیان داشت: شایسته است تدوین سیاست‌گذاری‌های لازم برای بهره‌برداری مناسب از این منابع در وزارت صنعت، معدن و تجارت به نحو مطلوب انجام شود.
وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت واحدهای فرآوری سنگ که تعداد آنها بسیار است، ساماندهی و استقرار آنها به صورت متمرکز یک الزام است.
خزانه‌دار خانه صنعت و معدن استان اصفهان با تاکید بر تعهد مسئولان به انجام وظایف خود برای فراهم کردن بسترهای لازم اضافه کرد: امیدواریم با همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات کم بهره، این مهم هرچه زودتر عملیاتی شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول