اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف خبر داد

ارسال 4 هزار اثر به دبیرخانه طرح ملی بوی سیب

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف از ارسال چهار هزار اثر به دبیرخانه طرح ملی بوی سیب خبر داد.

ارسال 4 هزار اثر به دبیرخانه طرح ملی بوی سیب
مجتبی تونه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب اظهار کرد: این مسابقه از سوی رادیو معارف در ماه‌های محرم و صفر به منظور ترویج معارف و آموزه‌های حسینی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: رادیو معارف رسانه‌ای دینی بوده که مهم‌ترین رسالتش ترویج معارف اسلامی، آموزه‌های وحیانی و ارزش‌های دینی است.
دبیر پنجمین دوره طرح ملی بوی سیب با اشاره به دیگر فعالیت‌های رادیو معارف گفت: این رسانه با بهره‌گیری از امکانات موجود در فضای مجازی و ایجاد اشتیاق در جوانان برای فعالیت در این عرصه‌ها، آنها را به جریان فرهنگی هدایت می‌کند تا معرفت حسینی و شور عاشورایی را در جامعه گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این طرح، ضمن ارتقا و افزایش دانش خود در زمینه وبلاگ‌نویسی، آموزه‌های حسینی و عاشورایی را در فضای مجازی گسترش می‌دهند.
تونه‌ای با اشاره به موضوعات اصلی پنجمین دوره طرح ملی بوی سیب گفت: بهترین وبلاگ نوشته‌ عاشورایی، ریزنوشته عاشورایی و وبلاگ عاشورایی از موضوعات اصلی این دوره بوده و موضوعات گرافیک، کتابخوانی و بین‌الملل از موضوعات جنبی این طرح است.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون 2 هزار و 800 نفر در این طرح شرکت کرده و چهار هزار اثر به دبیرخانه ارائه کرده‌اند و در بخش بین‌الملل آثاری به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو ارسال شده است.
مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف ادامه داد: تعداد آثار ارسالی نسبت به سال گذشته 60 درصد و تعداد شرکت‌کنندگان نیز 40 درصد رشد داشته‌ است.
وی با اشاره به داوری آثار ارسالی گفت: داوری در دو بخش مقدماتی و اصلی انجام می‌شود و آثار در بخش‌های وبلاگ‌نویسی، ریزنوشته و گرافیک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.‌
اختتامیه پنجمین دوره طرح ملی بوی سیب دهه فجر امسال در قم برگزار می‌شود و 72 نفر در بخش کتابخوانی و 40 نفر در سایر بخش‌های مسابقه معرفی و تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول