اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار یزد خبر داد:

شرکت 2هزار بانوی یزدی در طرح رحمت

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرماندار یزد گفت: بیش از 2هزار نفر از بانوان خانه‌دار شهرستان یزد در طرح رحمت شرکت کردند.

شرکت 2هزار بانوی یزدی در طرح رحمت
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رقیه کفیل‌الناس ظهر امروز در نشست طرح رحمت با اشاره به برگزاری این طرح در سطح شهرستان یزد اظهار داشت: با برگزاری این طرح زمینه برای توانمندسازی زنان شهرستان در بحث خانواده فراهم شده است.
وی از جمله اهداف اجرای طرح رحمت به تقویت بنیان خانواده،تبیین حجاب و عفاف، تعمیق باورهای دینی، ارتقا توانمندسازی زنان شهرستان، آشنایی با مفاهیم قرآن و سیره نبوی و الگوهای رفتاری ائمه اطهار (ع) و ... اشاره کرد.
کفیل‌الناس بیان کرد: در این طرح تلاش شده با ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و شخصیت زن، ارزش و کرامت انسانی بانوان بر پایه موازین اصیل اسلامی لحاظ شود.
وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این طرح گفت: شهرستان یزد باید 700 نفر از بانوان را زیر پوشش آموزش خود قرار می‌داد که تاکنون 2هزار نفر از بانوان خانه‌دار شهرستان یزد در دوره‌های آموزش خانواده در مباحث مختلف مانند تعریف دین از خانواده و کارکرد آن، سبک همسرداری، وظایف زن و مرد در برابر یکدیگر،آثار پوشش و حجاب در خانواده و اجتماع، حجاب عامل مصونیت و امنیت، عواقب بدحجابی و ... شرکت کرده‌اند.
کفیل‌الناس با مهم دانستن نقش بانوان در اجتماع به ویژه در خانواده و ظرفیت‌های بالای این قشر از جامعه از مسئولان استان و شهرستان خواست تا با اختصاص اعتبارات بیشتر بستر لازم را برای ارتقاء توانمندسازی هر چه بیشتر زنان شهرستان یزد فراهم آورند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول