اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان:

یک دستگاه کامیون در آتش سوخت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: یک دستگاه کامیون با بار مبل در 20 کیلومتری قهاوند در آتش سوخت.

یک دستگاه کامیون در آتش سوخت
رضا عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: این کامیون ایسوزو با بار مبل در 20 کیلومتری جاده قهاوند در حرکت بوده است که به دلیل خواب آلودگی راننده از جاده منحرف می‌شود.
وی بیان داشت: این کامیون که بعد از انحراف از جاده واژگون می شود و به طور کامل در آتش می‌سوزد که در ساعت 2 و 11 دقیقه بامداد با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته شد و بلافاصله ایستگاه‌های عملیاتی مرکزی و 6 به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی همدان افزود: پس از اعزام نیروها به محل حادثه کامیون آتش گرفته را خاموش و راننده را که زخمی شده است به اورژانس انتقال دادند که خوشبختانه راننده صدمه زیادی ندیده است.
وی عنوان کرد: این عملیات 30 دقیقه به طول انجامید در حالی که کامیون و بار آن به طور کامل در آتش سوخت.
عسکری بیان داشت: از آنجایی که با تمام هشدارهایی که مسئولان و پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگان می‌دهند اما باز مواردی این چنینی هر چند وقت یکبار تکرار می‌شود.
وی تصریح کرد: رانندگان به خصوص رانندگان کامیون‌ها باید دقت داشته باشند که در هنگام خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند و کامیون را در جایی کنار جاده متوقف کنند و بعد از استراحت اقدام به رانندگی کنند تا حوادثی این چنینی اتفاق نیفتد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول