اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد

پیدا شدن سرنخ‌هایی از قاتل طلافروش شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: سرنخ‌هایی از قاتل طلافروش سینما سعدی شیراز پیدا شده است که با تکمیل اطلاعات به زودی وی را دستگیر می‌کنیم.

پیدا شدن سرنخ‌هایی از قاتل طلافروش شیراز
سیروس سجادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یک ماه پیش باند سرقت طلافروشی‌های استان فارس که در چند استان دیگر نیز اقدام به سرقت کرده بودند متلاشی شد که این سارقان در سرقت مسلحانه چهار بانک و خودرو شرکت داشتند که در شیوه کار آنان خانم‌های آنان طلاهای سرقتی را به عنوان تعویض، فاکتور آنها را گرفته و چند روز دیگر با فاکتور جدید اقدام به فروش آنها می‌کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به نصب دزدگیر افزود: نصب خود جوشانه دزدگیر در محل کار یا زندگی بیانگر ارتقای فرهنگ عمومی مردم است که امنیت و آرامش را برای آنان به ارمغان می‌آورد.
رئیس پلیس استان فارس اضافه کرد: امنیت پایدار تنها با مشارکت مردم به وجود می‌آید که در این راستا تمام موفقیت‌های نیروی انتظامی و دستگیری سارقان عابربانک‌ها به دلیل مشارکت و همکاری‌های مردم است.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس که شاکی وجود دارد نیاز به جلب و بازداشت وجود ندارد و برای بازداشت باید دستور قضایی داشته باشیم.
سجادیان ابراز داشت: امیدواریم روزی برسد که پلیس کوچک‌ترین نقشی در برقراری امنیت نداشته باشد.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: ما باید فعالیت‌های بازپروری را برای ورود زندانیان به جامعه داشته باشیم و آیا به فرموده امام (ره) اکنون زندان‌ها به دانشگاه تبدیل شده است که بتوانیم آنان را بدون هیچ ترسی وارد جامعه کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برای ارتقای امنیت مردم به شدت و به طور جدی با مجرمان و مخلان امنیت برخورد می‌کنیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول