اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولانی استانی

مجتمع فرهنگی چهاردانگهی‌های ساری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولانی استانی، مجتمع فرهنگی چهاردانگهی‌های مقیم ساری افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی چهاردانگهی‌های ساری افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با اربعین حسینی مجتمع فرهنگی چهاردانگهی‌های مقیم ساری با حضور اهالی منطقه چهاردانگه و جمع کثیری از مسئولان استان به همراه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در بلوار کشاورز شهرستان ساری افتتاح شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری که به گفته اعضای هیئت موسس مجتمع فرهنگی، همکاری زیادی برای ساخت این مجتمع داشت در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد ساخت مجتمع فرهنگی اظهار داشت: کلنگ مجتمع فرهنگی چهاردانگهی‌های مقیم ساری که با نام هیئت رهروان امام رضا(ع) شروع به فعالیت کرد در سال 87 به زمین زده شد.
فرامرز نقیبی تصریح کرد: این مجموعه در 2 هزار و350 متر مربع و با مبلغ 465 میلیون تومان در یک هزار و 800 متر بنا و در دو طبقه احداث شد که تاکنون مبلغ 561 میلیون تومان برای احداث این بنا هزینه شد.
رئیس شورای شهر ساری با اشاره به حضور مردم محروم منطقه چهاردانگه ساری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این مجتمع با هدف ایجاد وحدت بین چهاردانگهی‌های مقیم ساری در جهت پیشبرد اهداف نظام و بررسی مشکلات منطقه چهاردانگه و بررسی رفع محرومیت از این خطه ایجاد شد.
در ادامه عضو هیئت مدیره مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) در ساری با اشاره به تقدیم 163 شهید توسط اهالی چهاردانگه تاکید کرد: بنده به عنوان روحانی و عضو فرهنگی این مجتمع مشغول خدمت شدم و این مجتمع فرهنگی با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ائمه اطهار و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم منطقه چهاردانگه تاسیس شد.
حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی ایجاد کانون فرهنگی و ساخت کتابخانه را دیگر اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده برای این مجتمع عنوان کرد و متذکر شد: برای تکمیل این مجتمع بزرگ نیاز به همت و همراهی مردم و مسئولان استانی  داریم.
به گزارش فارس، حضور چشمگیر مردم در این مراسم برگزارکنندگان مراسم را غافلگیر کرد تا جایی که عده زیادی از مردم در محوطه حسینیه مراسم را پیگیری می‌کردند.
حضور همه داوطلبان نمایندگی مجلس دوره هشتم از حاشیه‌های برگزاری این مراسم بود که به مجریان برنامه اجازه اعلام حضور هیچیک از داوطلبان داده نشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، شهردار ساری، مسئولان قضایی شهرستان ساری و مازندران نیز جزء میهمانان ویژه این مراسم بودند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول