اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اربعین حسینی صورت گرفت

تجمع گسترده عزاداران حسینی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: به مناسبت اربعین سالار شهیدان عزاداران حسینی با تجمع گسترده مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سوگواری پرداختند.

تجمع گسترده عزاداران حسینی در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین (ع) امروز عزاداران حسینی و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت با تجمع گسترده و چند هزار نفری مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه بار دیگر عشق و ارادت خود را به مکتب اهل بیت (ع) نشان دادند.
براساس این گزارش، در تجمع عظیم عزاداران اربعین حسینی در کرمانشاه که با حضور امام جمعه کرمانشاه، استاندار و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به همت شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان کرمانشاه برگزار شد، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به روضه‌خوانی و عزاداری پرداختند.
این گزارش می‌افزاید: محمدتقی مقدسی، داوود احمدی‌نژاد، ارسلان یاوری، جهانگیر هدهدی، یزدان ناصری، رامین نعیمی، علی‌اکبر پروینی و بهزاد لرستانی مداحان این مراسم باشکوه بودند.
بنابر این گزارش، در تجمع عظیم عزاداران حسینی دسته‌جات عزاداری و هیئت‌های مذهبی از سراسر شهر کرمانشاه خود را به مقابل مسجد جامع رسانده و به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.
گزارش خبرنگار فارس حاکی ‌است، قرار شده نماد اربعین در شهر کرمانشاه قرار بگیرد به گونه‌ای که هر ساله تجمع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین در کرمانشاه برگزار شود.
حضور دانش‌آموزان کفن‌پوش در قالب هیئت‌ عزاداری نیز از حاشیه‌های این مراسم باشکوه بود.
شایان ذکر است، امروز مراسم سوگواری به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمانشاه برگزار شد.
گفتنی ‌است، در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه از جمله اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کنگاور و ...  نیز مراسم‌های مشابهی به مناسبت اربعین امام حسین (ع) برگزار شد و مردم در عزای سرور و سالار خود به سوگ نشستند.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول