اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ردپای استکبار در شهادت دانشمندان ایرانی دیده می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ردپای استکبار در ترور و به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی دیده می‌شود.

ردپای استکبار در شهادت دانشمندان ایرانی دیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: استکبار همواره در تلاش برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی ایران است ولی مردم ایران همواره در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران چنین اجاز‌ه‌ای را به دشمنان ندادند.
وی با اشاره به شهادت مصطفی احمدی روشن، تصریح کرد: ترور و به شهادت رساندن داشنمندان ایرانی نه تنها جلو پیشرفت ایرانی اسلامی را نمی‌گیرد بلکه جوانان ایرانی با دیدن چنین حرکات ننگین از سوی دشمن رغبت بیشتری برای کسب علم خواهند داشت.
این مسئول با محکوم کردن چنین اقداماتی، افزود: روحیه استکبارستیزی ملت ایران قابل تحسین است و بر این اساس ملت ایران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در راه اعتلای ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
خلیفه‌زاده در ادامه با اشاره به دوری کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بد اخلاقی انتخاباتی، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید مراقب رفتار خود باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر چشم دشمن به دنبال کوچکترین بهانه است تا آنرا بزرگنمایی کند و نباید چنین اجازه‌ای را به دشمن بدهیم.
این مسئول با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس در اسفند ماه سال جاری، گفت: حضور مردم می‌تواند عامل یاس و ناامیدی دشمن شود.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول