اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان 670 شهید تقدیم نظام کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشتستان 670 شهید تقدیم نظام کرده است.

دشتستان 670 شهید تقدیم نظام کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهید گنجی در برازجان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در واقع بزرگترین خدمت را به اسلام کردند و یاد و نام شهدا باید همواره گرامی داشته شود.
وی افزود: تکریم شهدا و تجلیل از خانواده شهدا امری لازم است و همه مردم و مسئولان باید دین خود را به شهدای عزیز ادا کنند.
فرماندار دشتستان با اشاره به پیشینه بلند دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان بزرگ مشمول فراز و نشیب‌های سرنوشت‌سازی بوده است، نیاکان ما در جنگ جهانی اول حماسه‌ای جاوید آفریدند.
خسروی گفت: سرداران و رادمردان این خطه با فتوا و راهنمایی‌های روحانیت معظم پس از اتفاق تنگستان و دلوار در یک جبهه متحد با تنگستانی‌ها و بوشهری‌ها پوزه استعمار را به خاک مالیدند.
وی اضافه کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس فرزندان این دیار بار دیگر حماسه‌های جاوید آفریدند که 670 شهید والامقام و خیل عظیم آزادگان و جانبازان این خطه نشان از مردانگی زنان و مردان این دیار دارد.
خسروی اذعان داشت: شهید گنجی گنجینه این دیار بلکه استان و کشور و بالاتر از آن گنجینه فاخر جهان اسلام است که در جبهه فرهنگی علیه ناتوی فرهنگی به شهادت رسید.
فرماندار دشتستان بیان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید در جامعه نهادینه شود و همه مسئولان موظف هستند در این راستا تلاش کنند.
خسروی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و موفقیت‌های امروز نظام در واقع مرهون تلاش و مجاهدت شهدای والامقام است، در این آیین، برنامه‌های متنوعی در پاسداشت یاد و نام شهید صادق گنجی برگزار شد و فرزند شهید گنجی نیز به ذکر خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول