اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مداحان آمل خبر داد

راه‌اندازی مجمع شاعران مذهبی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مداحان و شاعران مذهبی آمل از راه‌اندازی مجمع شاعران مذهبی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مجمع شاعران مذهبی در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حامد خضری صبح امروز در همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) این شهرستان با بیان اینکه امروز در بخش‌های مختلف جامعه نیاز به یک مداحی سالم داریم، اظهار داشت: نباید فضا را به گونه‌ای کرد که مداحی‌ها رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.
وی با اعلام اینکه شناساندن جایگاه واقعی مداحی به جامعه یک نیاز واقعی است، تصریح کرد: امروز جوانان ما باید با یک مداحی واقعی آشنا شوند.
خضری با تاکید بر اینکه مداحی یک تاریخ، شعر و موسیقی سالم است، گفت: باید اخلاق‌های زیبا و خصلت‌های نیکوی مداحی در جامعه رواج داده شود.
وی با اشاره به اینکه در جامعه برای هر شغلی فیلتری وجود دارد اما برای مداحی این رویه موجود نیست، اظهار داشت: باید در این باره تحقیقاتی صورت گیرد.
رئیس کانون مداحان شهرستان آمل با بیان اینکه نخستین آموزشگاه مداحی با نام جامعه الحسین در این شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: در این آموزشگاه 70 واحد درسی در چهارم ترم ارائه می‌شود. در این آموزشگاه تمام آسیب‌های مداحی بررسی و رفع می‌شود.
خضری با تاکید بر اینکه در این آموزشگاه آنچه باعث اعتراض علما و بزرگان این قشر شده است بررسی می‌شود، اظهار داشت: این آموزشگاه افتتاح شده و در حال ثبت نام است.
وی با بیان اینکه در سال جاری مجمع شاعران مذهبی آمل تشکیل می‌شود، گفت: این مجمع با هدف گردآوری شاعران مذهبی صورت می‌گیرد. تلاش می‌شود در این مجمع شاعرانی که برای اهل بیتی که کمتر درباره آنها شعر سروده شده گردآوری و هدایت شوند.
وی با تاکید بر اینکه مجمع شاعران مذهبی آمل امسال کلید می‌خورد، گفت: امیدواریم با تجهیز کتابخانه کانون مداحان آمل به غنای فرهنگی این بخش بیفزاییم.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول