اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

بازدید 90 هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از بازدید بالغ بر 90 هزار نفر از نمایشگاه کتاب در این استان خبر داد.

بازدید 90 هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان
محمد حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استقبال از نمایشگاه کتاب گیلان را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه روز گذشته بالغ بر 16 هزار نفر بازدیدکننده داشت در حالی که سال گذشته روزانه پنج هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کردند.
وی، با بیان اینکه امسال استقبال از نمایشگاه کتاب بسیار چشمگیر بوده است، افزود: امسال آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب گیلان سه برابر سال گذشته است و از زمان افتتاح تا روز گذشته در مجموع بالغ بر 90 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آخرین زمان بازدید از نمایشگاه کتاب بیان داشت: امروز جمعه آخرین روز برپایی از نمایشگاه کتاب است.
وی، دلیل استقبال زیاد مردم از نمایشگاه کتاب را تخفیف 50 درصدی بن کتاب دانست و تصریح کرد: امسال سرپرستی بانک صادرات در محل نمایشگاه مستقر شده است.
حسن‌پور افزود: هشت باجه بانک صادرات با نیروی کامل بن کتاب را با تخفیف 30 درصد به مردم عرضه می‌کنند ضمن اینکه با همین بن می‌توانند از تخفیف 20 درصد ناشران در نمایشگاه برخوردار شوند که در مجموع 50 درصد تخفیف بن کتاب است.
وی، با اشاره به اینکه سال گذشته 250 میلیون تومان حق سهم بن کتاب برای ارشاد اسلامی گیلان بود، خاطر نشان کرد: امسال نیز ابتدا به همان قیمت سهم بن داده بودند اما با استقبال باشکوه مردم از نمایشگاه کتاب گیلان مبلغ به 400 میلیون تومان حق سهم بن ارشاد اسلامی استان افزایش یافت.
این مسئول درباره چگونگی شرایط دریافت بن کتاب ابراز داشت: خرید بن کتاب با به همراه داشتن کارت ملی مشتری صورت می‌گیرد که می‌توانند با مراجعه به بانک از این موقعیت استفاده کنند.
وی، مردم گیلان را فرهیخته و با فرهنگ بالا ذکر کرد و یادآور شد: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب نشان می‌دهد که همچنان علاقه‌‌مندی به کتاب در بین مردم این استان وجود دارد.
به گفته حسن‌پور، در مدت دو روز بیش از 150 میلیون تومان کتاب از نمایشگاه کتاب گیلان خریداری شده که 80 میلیون تومان آن بن تخفیف کتاب بوده است.
به گزارش فارس، هفتمین نمایشگاه کتاب گیلان از روز 17 دی ماه جاری با تعداد 400 ناشر از سراسر کشور و 30 هزار جلد کتاب در 200 غرفه به مدت یک هفته در محل کارخانه فرش گیلان افتتاح شد.
این نمایشگاه امروز به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول