اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

اهتمام وزارت ارشاد به تسهیل خرید کتاب برای اقشار مختلف

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه بر اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به فراهم کردن تسهیلات لازم برای خرید کتاب توسط اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

اهتمام وزارت ارشاد به تسهیل خرید کتاب برای اقشار مختلف
به گزارش خبرگزاری فارس از قم ‌آیت‌الله مرتضی مقتدایی امروز در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه کتاب حوزه در گفت‌وگو با خبرنگاران از تلاش‌های انجام شده برای برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای غنی‌سازی فرهنگ در سطح کشور تلاش‌های خوبی صورت می‌گیرد، گفت: برگزاری این نمایشگاه که به عرضه کتب تخصصی حوزه اختصاص دارد، اقدامی قابل توجه در این زمینه به شمار می‌رود.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اقدامی مبارک برای حوزه و دانشگاه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با وجود تخصصی بودن می‌تواند مورد توجه مردم نیز قرار گیرد و مردم نیز با مراجعه به این نمایشگاه‌ها می‌توانند از کتاب‌های دینی بهره‌مند شوند.
وی گفت: طی بازدیدی که از نمایشگاه به عمل آمد مشاهده شد که نمایشگاه از نظر کمی و کیفی نسبت به سال‌ گذشته ارتقا یافته و پیشرفت نمایشگاه مطلوب بوده است.
‌مقتدایی با نقش مطالعه در شبهه‌زدایی از جامعه اشاره و عنوان کرد: امیدواریم که با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و بهره‌مندی مردم از این نمایشگاه‌ها از میزان شبهات کاسته شود.
وی در ادامه با اشاره به بالا بودن هزینه تامین کتاب برای بخش اعظمی از مردم گفت: برخی از حوزویان و دانشجویان توانایی خرید کتاب را ندارند و امیدواریم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: انتظار این است که وزارت ارشاد در این زمینه نسبت به ارائه تسهیلات برای خرید کتاب به مردم اهتمام لازم را داشته باشد.
شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه صبح امروز در مجتمع امام خمینی قم آغاز به کار کرد و این نمایشگاه تا پایان روز 27 دی ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
در این نمایشگاه‌ کتاب‌ها با تخفیف 20 تا 40 درصدی از سوی ناشران و با حمایت وزارت ارشاد عرضه می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول