اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

حضور 11 قایقران گیلان در آب‌های آرام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: 11 قایقران مرد و زن گیلانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ملی آب‌های آرام ایران راه‌ یافتند.

حضور 11 قایقران گیلان در آب‌های آرام
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی صبح امروز در جریان بازدید از پایگاه قایقرانی این شهرستان اظهار داشت: تیم ملی آب‌های آرام مردان با حضور 27 قایقران دومین مرحله اردوی آمادگی خود را از 25 دی تا 16 بهمن در دریاچه آزادی پیگیری می‌کند.
وی افزود: این اردو در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان و در رشته‌های کایاک و کانو کانادایی برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به حضور هفت ورزشکار گیلانی در بخش مردان ادامه داد: سعید فضل اولی، رحمت قادری و رضوان بهجتی مقدم از گیلان به همراه پنج ملی‌پوش دیگر در بخش کایاک بزرگسالان زیر نظر ایرج اقلیمی مربی گیلانی به تمرین می‌پردازند.
به گفته وی، انوش عباسی، شهریار معصومی و یاسین نوری از گیلان به همراه پنج ملی‌پوش دیگر در بخش کایاک جوانان زیرنظر حسین ملکی مربی و علی جمشیدی کمک مربی تمرین می‌کنند.
شعبانی خاطر نشان کرد: محسن سعادت‌خواه از گیلان به همراه هشت ورزشکار دیگر در بخش کایاک بزرگسالان و صادق درویش از گیلان به همراه دو ملی‌پوش دیگر زیرنظر الیاس اقلیمی مربی گیلانی و علیرضا جاوید کمک مربی به تمرین می‌پردازند.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به اردوی تیم ملی بانوان آب‌های آرام در دریاچه آزادی اذعان داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان به منظور حضور موفق در مسابقات المپیک 2012 لندن از 25 دی تا 16 بهمن در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
وی، برگزاری این اردو را برای آمادگی بیشتر بانوان قایقران ذکر کرد و افزود: تیم ملی آب‌های آرام بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک خود را برای حضور موفق در این مسابقات آماده می‌کند.
شعبانی افزود: 17 قایقران در دو رشته کایاک و کانو و در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.
به گفته وی، یولداشف به عنوان مربی تیم بزرگسالان، رعنا بهلولی مربی جوانان و سیروان احمدی مربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان آب‌های آرام را تشکیل می‌دهند.
این مسئول ادامه داد: انسیه و رقیه رهرو و بهناز عبدی‌پور از گیلان، به همراه سه ملی‌پوش دیگر در بخش بزرگسالان در این اردو شرکت می‌کنند.
وی، یادآور شد: بانوان گیلانی در بخش جوانان و کانو کانادایی نماینده‌ای ندارند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول