اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

راهیابی 3 قایقران گیلانی به تیم ملی مردان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: سه گیلانی به سیزدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ مردان راه یافتند.

راهیابی 3 قایقران گیلانی به تیم ملی مردان
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی عصر امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان در این شهرستان اظهار داشت: پس از حضور قایقرانان تیم ملی روئینگ مردان کشورمان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز، مسئولان فدراسیون به منظور حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک تصمیم گرفتند تا با برگزاری تست انتخابی بهترین نفرات تیم ملی و قایقرانان مستعد استان‌ها را در مرحله جدیدی از اردو گردهم آورند تا زیر نظر مربیان تمرینات جدی‌تر و پرفشاری را آغاز کنند.
وی افزود: سیزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان از 13 دی ماه جاری تا چهارم بهمن امسال در بندر لنگه در حال برگزاری است که در این اردو 13 ورزشکار از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، مازندران، گیلان و بوشهر حضور دارند.
به گفته این مسئول، در این اردو امیر رهنما، عماد شادمان و محمدرضا قندیان از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در این اردو شرکت دارند.
وی گفت: ملی‌پوشان تیم روئینگ کشورمان زیر نظر شخرت گانیو و محمدعلی قرائت مربیان حاضر در این اردو به تمرین می‌پردازند.
شعبانی با اشاره به یازدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان در انزلی اذعان داشت: یازدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان از اول دی امسال در پایگاه قهرمانی روئینگ بندرانزلی در حال پیگیری است.
وی بیان داشت: این اردو پس از برگزاری تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان و انتخاب بهترین نفرات، تمرینات آماده‌سازی یازدهمین مرحله اردوی تمرینی ملی‌پوشان روئینگ در بندر انزلی آغاز شد و تا 22 دی جاری ادامه دارد.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان، خاطر نشان کرد: ملی‌پوشان کشورمان که تا چند ماه آینده مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارند، این ‌بار با جدیت و فشار بیشتری تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا با برتری بر حریفان آسیایی خود بتوانند سهمیه حضور در المپیک را بگیرند.
وی یادآور شد: در این مرحله از اردو سولماز عباسی، مریم سعیدی، سعیده امیر شکری و آرمیتا پیروانی از تهران، حمیرا برزگر، نازنین ملایی و مونا فیضی از گیلان، مهسا جاور و فرحناز عشقی از زنجان و رویا عباسی از آذربایجان‌غربی حضور دارند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول