اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری رفسنجان

نمایش عروسکی «قاصدک‌ها خوش خبرند» اجرا شد

خبرگزاری فارس: نمایش «قاصدک‌ها خوش خبرند» به کارگردانی مهرداد حدادی در سالن نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان اجرا شد.

نمایش عروسکی «قاصدک‌ها خوش خبرند» اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، پنجشنبه شب نمایش قاصدک‌ها خوش خبرند به کارگردانی مهرداد حدادی و احمد کاوانی و نویسندگی حدیث عارف در سالن نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان اجرا شد.
مهرداد حدادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان و یکی از کارگردانان این نمایش عروسکی گفت: برای اجرای این نمایش زحمت‌های زیادی کشیده شده و عوامل آن از مدت‌ها به تمرین پرداخته تا آن چه مد نظر است، اجرا شود.
وی افزود: نمایش قاصدک‌ها خوش خبرند، پنجشنبه هفته گذشته نیز در مراسم شب شعر عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار و با استقبال خوبی روبه‌رو شد.
وی اظهار داشت: مضمون داستان این نمایش برگرفته از کتاب حسین آیت‌شگفت است که محمدرضا سنگری نویسنده و پژوهشگر عاشورایی آن را به رشته تحریر در آورده است.
حدادی با اشاره به مضمون داستان بیان داشت: موضوع، مناظره زمین کربلا با برکه غدیر است که در نهایت زمین کربلا به رتبه‌ای بالاتر از برکه غدیر دست می‌یابد.
وی به طراح اولیه این نمایش اشاره کرد و افزود: مریم حسین‌پور مربی فرهنگی کانون کار طراحی و دوخت لباس، محمدرضا کارگر و بهنام بسنجیده طراح دکور و حدیث عارف، الهه عارف، آناهیتا امیرفرد، عالیه فاتحی، شیما محمودپور و زهرا محمودی کار عروسکی این نمایش را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول