اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لاهیجان:

کلاهبردار لاهیجانی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک کلاهبردار حدود 4 میلیون تومانی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار لاهیجانی دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان احمد اصغرپور در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری کلاهبردار مذکور اظهار داشت: شخصی با مراجعه به کلانتری گفت که فردی به نام (ح) 28 ساله ساکن لاهیجان با ملیت کشور فرانسه 3 میلیون و 800 هزار تومان بابت انتقال وی به کشور فرانسه از او دریافت کرده و در ازای آن یک فقره چک جعلی داده است.
وی، افزود: گروه‌های عملیاتی با انجام تحقیقات و اطمینان از گزارش مردمی، با هماهنگی مقام قضایی و رعایت موازین شرعی این فرد را در منزلش دستگیر کردند.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان، در بازرسی از منزل این متهم یک دستگاه لپ‌تاپ، یک کیس، یک دستگاه پرینتر رنگی، تعدادی پاسپورت و مدارک جعلی، چند فقره چک جعلی و اوراق جعلی و مجرمانه دیگر کشف و ضبط شده است.
وی، ابراز داشت: این پرونده به صورت ویژه در لاهیجان در دست بررسی است.
اصغرپور، دستگیری سارقان حرفه‌ای خودروی پراید در حین سرقت در روز گذشته را از دیگر اقدام‌های پلیس لاهیجان عنوان کرد.
وی، اذعان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 لاهیجان در حین گشت‌های نامحسوس پلیسی در سطح حوزه استحفاظی خود به دو نفر در کنار خودروی پراید مشکوک شده و آنها را زیر نظر گرفتند.
فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از قصد سرقت خودروی پراید آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی، با بیان اینکه این سارقان حرفه‌ای بوده و دارای سوابق متعدد سرقت در استان تهران هستند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات کارآگاهان آگاهی به سرقت خودرویی از تهران اعتراف کردند.
به گفته اصغرپور، متهمان اعتراف کردند که یک دستگاه خودروی پراید را از تهران سرقت کرده و پس از اتمام بنزین و رها کردن آن در کنار خیابان قصد سرقت خودروی پراید دیگری را داشتند که در دام پلیس افتادند.
وی، با اشاره به اینکه پلیس خودروی سرقتی رها شده را نیز کشف و به مقر انتظامی انتقال داد، افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت خودرو، چندین دوچرخه، شوفاژ منزل، لاستیک خودرو، گوشی موبایل و ... اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه این دو سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم این شهرستان خواست تا با مجهز کردن خودروی خود به انواع تجهیزات ایمنی فرصت سوءاستفاده سارقان را از آنان بگیرند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول