اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری مشاور املاک کلاهبردار در تبریز

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس آذربایجان شرقی با بیان اینکه کلاهبردار مشاور املاک با 13 فقره کلاهبرداری دستگیر شد، گفت: مالباختگان به پلیس مراجعه کنند.

دستگیری مشاور املاک کلاهبردار در تبریز
اسماعیل اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: شخصی به هویت معلوم مبادرت به دایر کردن بنگاه مشاور املاک در یکی از محلات تبریز کرده و بعد از اخذ مبالغی از شهروندان به عنوان اجاره و فروش مسکن متواری شده بود. 
وی گفت: بر اساس گزارش‌های واصله مبنی بر خبر فوق موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیس متهم مورد نظر را دستگیر کرد.
اسماعیل‌زاده ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی به انجام 13 فقره کلاهبرداری از شهروندان معترف شد و با قرار مناسب روانه زندان قرار شد.
جانشین انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حسب دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، بدینوسیله از افرادی که به شیوه مذکور مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود به شعبه دهم بازپرسی یا به پلیس آگاهی مراجعه کرده و شکایت خود را اعلام دارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول